فعالیت عناصر «سیا» در لبنان برای ترور و خرابکاری در سوریه

۲۱م اسفند ،

گروه‌های دیپلماتیک در کشورهای غربی خبر دادند که گردانی از گروه نظامی «دلتا فورس» آمریکا در بیروت حضور دارند تا در عملیات‌های خرابکارانه در سوریه شرکت کنند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران  به نقل از پایگاه خبری «الشرق الجدید»،‌گزارش‌های دیپلمات‌های غربی حاکی از حضور گروه ویژه نظامی «دلتا فورس» آمریکا در لبنان است.

این منابع تأکید کردند که این گروه‌ها در منطقه‌های «بقاع» و شمال لبنان حضور دارند و در سوریه عملیات‌ خرابکارانه اجرا می‌کنند و با گروه‌های ویژه نظامی انگلیسی و فرانسوی ارتباط دارند.

گفته می‌شود این نیروها با گروهک‌های تروریستی موجود در سوریه ارتباط دارند که این گروهک‌ها نیز تحت نظارت فرانسه،انگلیس و آمریکا در شمال اردن به کمک اسرائیل آموزش دیده‌اند.

گروه‌های ویژه دلتا فورس بخشی از سازمان جاسوسی آمریکاست که متخصص امور خرابکاری و ترور است و تعداد بسیاری از اتباع کشورهای دیگر و کشورهای عربی میان نیروهای آنها حضور دارند.

یکی از آخرین عملیات خرابکارانه این نیروها از سوی روزنامه فیگاروی فرانسه نیز فاش شده است که منابع لبنانی آگاه تأکید کردند که جریان «مستقبل» و واحدهای امنیتی وابسته این جریان به صورت مستقیم در این عملیات مشارکت دارند.

این عملیات سامانه دفاع هوایی و ذخایر موشکی ارتش سوریه هدف قرار داده است.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.