فعلا قصد بازگشت به اردو تیم ملی کشتی را ندارم/ تصمیم بنا مرا دلسرد کرد

طالب نعمت‌پور در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: پس از انتخاب حبیب اله اخلاقی به عنوان فرنگی کار المپیکی دلیلی برای حضور در اردوی تیم ملی وجود نداشت و ترک اردو را به ماندن ترجیح دادم.

وی افزود: به هیچ عنوان شرایط روحی و روانی مناسبی برای بازگشت به اردوی تیم ملی ندارم و بهتر است هم اکنون از این هیاهو دور بمانم و به درس و تحصیلم بپردازم.

مرد طلایی کاروان کشتی ایران در بازی‌های آسیایی گوانگجو تصریح کرد: همواره به عنوان یکی از کشتی گیران تابع و بااخلاق تیم ملی به نظر کادر فنی و محمد بنا احترام گذاشتم اما هیچگاه تا این حد بی عدالتی در حقم نشده بود. توجیه کادر فنی برای انتخاب ملی پوش وزن ۸۴ کیلوگرم را نیز قبول ندارم، چراکه فاصله من و ملی پوش المپیکی این وزن به حدی نزدیک بود که نباید بدون مسابقه انتخابی یکی از ما دو نفر به دوبنده تیم ملی می‌رسیدیم.

این فرنگی کار لرستانی ادامه داد: شاید توجیه و دلایل کادر فنی در انتخاب ملی پوشان اوزان دیگر قابل قبول باشد، چراکه فاصله نفر اول تا نفرات بعدی آن اوزان بسیار زیاد بود اما این مسئله در مورد من و حبیب اله اخلاقی صدق نمی‌کرد.

نعمت‌پور خاطر نشان کرد: کادر فنی معتقد است من در میادین ساده‌تری کشتی گرفتم و در گزینشی قزاقستان با ناکامی روبه‌رو شدم ولی آیا پشت سر گذاشتن پنج کشتی سنگین و موفق در جام جهانی ۲۰۱۲ روسیه و مواجه شدن با ناداوری کاملا مشهود در قزاقستان باید به حذف من از جمع مسافران المپیک می‌انجامید؟

وی در خاتمه با اشاره به اینکه غیبتش در اردوی تیم ملی هیچ مشکلی در آماده سازی حبیب اله اخلاقی ایجاد نمی‌کند، گفت: خوشبختانه اردوی فرنگی کاران همواره با حضور حریفان تمرینی متعدد روبه‌رو بوده و اخلاقی نیز می‌تواند به راحتی تمرینات خود را با آنان پیگیری کند. او موقعیت خوبی برای مدال‌آوری درالمپیک دارد اما من هم شرایط مشابهی داشتم که با بدشانسی و کم لطفی مربیان از دست دادم.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.