فغانی: خودم را برای جام جهانی آماده‌ می‌کنم

۰۲م آذر ،

علیرضا فغانی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، دربارهٔ نامزد شدنش برای دریافت عنوان بهترین داور آسیا اظهار کرد: سال قبل هم کاندیدای دریافت این جایزه بودم. زمانی که مراسم برگزار می‌شود ما برای قضاوت در ژاپن هستیم و اگر امسال هم این اتفاق نیفتد اشکال ندارد و در سال‌های آینده هم می‌توان روی این موضوع تمرکز کرد و کار سختی نیست.

او دربارهٔ عملکرد خود نیز گفت: کار ما با اشتباه همراه است و باید سعی کنیم تا اشتباهات را کاهش دهیم و تلاش می‌کنم که خودم را برای حضور در جام جهانی آماده کنم.

فغانی همچنین دربارهٔ اینکه در پایان بازی‌ها بعضی از اعضای تیم‌ها نتایج را به گردن داوران می‌اندازند و آنها را متهم می‌کنند و اینکه چگونه باید با این موضوع برخورد کرد؟ گفت: این مساله را چند روز پیش مظفری‌زاده و ترکی مطرح کردند. اگر کمیته انضباطی با این مساله برخورد نکند کم کم اشخاصی مانند مظفری‌زاده و ترکی دلسرد می‌شوند و از داوری کنار می‌کشند. ما که نمی‌توانیم کاری کنیم. حداقل کمیته انضباطی مانند زمان شاه‌حسینی تدابیری بیندیشد تا این مسائل کمتر شود.

نامزد کسب عنوان بهترین داور آسیا ادامه داد: هر ساله بازی‌هایی وجود دارد که با اشتباهاتی همراه است، هر کسی هم که رییس کمیته داوران بوده اعتراض‌ وجود داشته است. این اشتباهات نه تنها در ایران بلکه در رقابت‌های معتبر اروپایی و جام جهانی هم دیده می‌شود. اما متاسفانه در ایران بیشتر به این موضوعات دامن زده می‌شود.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.