فـال روزانه /۱۰/۱۰

۹ م دیماه ،

فـال روزانه  /۱۰/۱۰

 

فال روزانه متولدین فروردین

امروز باید یک استراتژی عمومی برای کل مسیر زندگیتان تنظیم کنید. شما نگرانی هایی جدی دربارهٔ آینده دارید. همه ما نگرانی داریم. به طور مثالً این سوال را از خود می پرسیم که ۵ سال بعد ما کجا هستیم و چه می کنیم؟

پیش بینی روابط شما: بخشی از داخلتان می داند و بخشی دیگر نمی داند که بهترین کاری که می تواند برای یک رابطه انجام دهد چیست. چرخه کاملاً تازهی در رابطه شما در حال آغاز است. شک و تردید نمی گذارد که شما احساساتتان را بطور کاملاً واضح به طرفتان ابراز کنید.

پیش بینی شغل شما: اگر در کارتان احساساتتان را کنار بگذارید، بازده بیشتری در کارها خواهید داشت. در امور مالی خلاق باشید و از امنیت مالی لذت ببرید. با همکارانتان پیوندهایی ایجاد کنید که بتوانید با هم به رویاهای حرفه ای تان برسید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز می تواند روز خوبی برای مطالعه باشد. شما تمرکز لازم برای آنچه به آن علاقه دارید را خواهید داشت. همچنین روز بسیار خوبی برای نقشه کشیدن برای مسافرت، پرداختن به مسائل حقوقی یا برنامه ریزی برای تحصیلاتتان است.

پیش بینی روابط شما: شما درگیر یک معما شده اید. دو گزینه وجود دارد: یا دو نفر بسیار شما را دوست دارند و یا یک نفر شخصیتی بسیار ناهمگن از خود نشان می دهد که هر کدام از اینها می تواند شما را گیج کند. پس تصمیم مثبتی نگیرید.

پیش بینی شغل شما: امروز تحقیق های مستقلی دربارهٔ فن آوری های تازه و ابزارهایی که به شما در کسب و کارتان کمک می کنند انجام دهید. نگذارید دیگران با استفاده از فن آوری ها و نرم افزارهای تازه از شما جلو بزنند. امروز روز سبقت گرفتن است.

فال روزانه متولدین خرداد

اگر می خواهید ریزه کاری های مربوط به امور ارث، مالیات، بدهی، اموال مشترک، بیمه یا هر مال مشترکی را به انجام برسانید، امروز انجامش دهید. آستین بالا بزنید و شاهد این باشید که کارهایتان به چه راحتی انجام می شوند!

پیش بینی روابط شما: امروز متوجه می شوید که چقدر روابط می توانند پیچیده شوند. از طرفی دوست دارید وارد رابطه کاملاً تازهی شوید، زیرا رابطه تازه امید تازه و امکانات تازه ای برای آینده به همراه دارد و کنجکاوی شما را برمی انگیزد. از طرف دیگر رابطه قبلی برایتان خاطره انگیز است. مطمئن نیستید که چه کار باید بکنید. پس به ندای قلبتان اطمینان کنید!

پیش بینی شغل شما: خبرهای خوب از فردی که انتظارش را نداشتید مسیر کاری شما را عوض می کند. در مورد موقعیت مالی به نتیجه ای مطلوب می رسید. به حس ششم خود اعتماد کنید. امروز از آن روزهایی است که اعتماد به نفس شما بسیار است. از آن بهره ببرید!

فال روزانه متولدین تیر

 

گفتگو با اطرافیان می تواند مؤثر باشد. امروز در مورد مسائلی مثل به اشتراک گذاشتن هزینه ها و دربارهٔ مسئله حساس تقسیم کار با آنها بحث کنید. زود قضاوت نکنید. در مورد جزئیات بیشتر فکر کنید.پیش بینی روابط شما: با آنکه معمولاً از لحاظ احتیاط کردن شما در اشتباهید و هیچ وقت عجله ندارید – بجز وقتیکه در حال از دست دادن پاداشی میباشید – این دفعه شاید برایتان سخت باشد که بفهمید به کدام راه باید بروید. شاید بخواهید به سوی آن فرد خاص بشتابید و به او بگویید که چه احساسی دارید – و در عین حال نخواهید دوباره شکست بخورید. بده بستان معنوی می تواند آتش عشق را شعله ور نگه دارد.

پیش بینی شغل شما: احساس می کنید باید چیز تازهی را تجربه کنید. حالا زمان خوبی برای آزمودن و امتحان کردن ایده ها و استراتژی های نو است تا ببینید که به چه اهدافی می توانید برسید. ذهنتان را پرورش دهید و خلاقتر شوید.

فال روزانه متولدین مرداد

شما امروز بسیار بازده خواهید داشت، به ویژه در کار. هر کاری که بکنید به خوبی پیش می رود، زیرا امروز تمرکز ذهنی خوبی دارید. همچنین نائل شدن به اهدافتان و دیدن نتیجه کارها برایتان مهم است. برنامه ریزی کنید تا بیشترین استفاده را از انرژی خود ببرید.

پیش بینی روابط شما: شاید نسبت به کسی احساس بسیار عمیقی دارید و نمی دانید که چه واکنشی باید نشان دهید. از اینکه آغاز به شناختن همدیگر کرده اید خوشحالید و از تجربه های قبلی نگرانید. نمی دانید که آیا باید به خودتان شانس تازهی بدهید یا خیر.

پیش بینی شغل شما: نگذارید که حواستان از اهدافتان پرت شود. در همه معاملات مالی احساسات را کنار بگذارید و با استفاده از حس تخیل خود مشکلاتتان را حل کنید. ایده های تازه ای به ذهنتان می رسد – حتی اگر در محل کار خود نباشید.

فال روزانه متولدین شهریور

امروز هنرمندان و اشخاص خلاق می توانند بسیار از کارهایشان را به انجام برسانند. در روزهای قبل، شما افکار تازه ای داشتید. امروز می توانید این افکار تازه را تحقق بخشید. آنها را یادداشت کنید تا یادتان نرود.

پیش بینی روابط شما: از آنجائیکه هیچ وقت بدون فکر کردن دربارهٔ جزئیات، کاری را آغاز نمی کنید، امروز بدون شک دچار سرگردانی می گردد. چون هرچه بیشتر فکر می کنید، بیشتر افکارتان پریشان می گردد. آرام باشید، نفس عمیق بکشید و بگذارید هر چه می خواهد بشود بشود.

پیش بینی شغل شما: نگذارید کسی با باورهایتان بازی کند. در مورد باور و اعتقاد خود موضع گیری کنید تا دیگران به آن احترام بگذارند. ولی افکارتان را بر کسی تحمیل نکنید. هرچه بیشتر پافشاری کنید، مقاومت بیشتری می بینید. بجای آنکه سر هیچ و پوچ عصبانی شوید، عقب نشینی کنید و کار خودتان را بکنید.

فال روزانه متولدین مهر


گفت و شنود با اعضای خانواده به ویژه مسن تر ها نتایج عملی و مؤثری به همراه دارد. در واقع شاید به این فکر کنید که چطور می توانید امنیت مالی خانه را تأمین کنید یا چطور اشیا را تعمیر کنید که عمر بیشتری داشته باشند. اینها افکار مؤثری می باشند.

پیش بینی روابط شما: مطمئن نیستید که آیا به دنبال فرصتی طلایی میباشید یا خیر. شاید باید بسیار جستجو کنید تا فرد مورد علاقه خود را پیدا کنید. یک مسئله خانوادگی ممکن است سبب رو آمدن احساسات غیرمنتظره ای شود. به این مسئله رسیدگی کنید و تا وقتی که راه حلی نیافته اید دست از تلاش برندارید.

پیش بینی شغل شما: اهداف و تعهدات کاری مستلزم توجه و دقت شما می باشند. زمان لازم برای برنامه ای که ریخته اید اختصاص دهید. همیشه کاغذ و قلم به همراه داشته باشید و ایده هایتان برای کار را بنویسید. چشم و گوشتان را باز نگه دارید.

فال روزانه متولدین آبان

 

امروز کار ذهنی انجام دهید زیرا امروز تمرکز بسیاری دارید. در بحث و گفتگو دیگران به حرف شما گوش می دهند، زیرا امروز با قدرت صحبت می کنید.پیش بینی روابط شما: روابط امروز جالب می شوند. می خواهید بدانید که کسی که دوستش دارید می خواهد چه کار کند، زیرا به نظر می رسد که هنوز طرفتان فکرهایش را نکرده است. اگر این مطلب شما را آزار می دهد، پس ترشرویی کمکی نخواهد کرد. تنها کاری که می توانید بکنید این است که با او صحبت کنید.

پیش بینی شغل شما: در حال حاضر در موقعیت خوبی نیستید، بنابراین سعی کنید که موقعیتی ایجاد نکنید که برایتان مشکل ساز شود. امروز روزی نیست که بتوانید راه حلی پیدا کنید، پس تا فردا صبر کنید.

 

فال روزانه متولدین آذربرنامه ریزی مالی، بودجه بندی و حتی افکاری دربارهٔ پول جمع کردن، انتخاب های خوبی برای امروز می باشند. امروز شما جدی میباشید و چهارچوب ذهنی متمرکزی دارید که سبب می گردد ایده هایی برای کمک به کسب پول بیشتر در آینده بیابید.پیش بینی روابط شما: دربارهٔ رابطه خود خوب فکر کنید. این مسئله چیزی نیست که بتوانید فوراً دربارهٔ آن به نتیجه برسید، زیرا هر دوی شما اهداف مختلفی دارید. ولی اگر اصرار داشته باشید، می بینید که تفاوت هایی که دارید، سبب نزدیکی بیشتر بین شما می گردد.

پیش بینی شغل شما: در کارتان در نقطه مهمی قرار دارید. خوب به موقعیت کنونی خود بیاندیشید. با دیدگاه تازهی به چیزها نگاه کنید. بدین ترتیب فوراً می فهمید که در مرحله بعد چه باید بکنید. با اعتماد به نفس پیش بروید. این هفته زمان بندی برای شما بیشترین اهمیت را دارد.

فال روزانه متولدین دی

داشتن ذهنی سازمان یافته و داشتن نظم و ترتیب در کارها امروز می تواند به کارتان بیاید. شاید بخواهید از فردی بزرگتر، داناتر یا با تجربه تر از خودتان، پند و اندرزی بگیرید. کسی که به او احترام می گذارید. امروز روز تعمقی جدی است.

پیش بینی روابط شما: امسال اهداف کاری بسیاری دارید، پس بهتر است امروز بر روی اهداف احساسی خود تمرکز کنید. در روابط احساسی، واکنش دادن به احساسات طرف مقابل یک چیز است و وارد شدن به یک رابطه جدی و واقعی چیز دیگری است.

پیش بینی شغل شما: جزئیات مالی را از دست ندهید. در کارتان نکته سنج باشید. صرفه جویی به شما رضایت و ثبات قدم می دهد. به غرایز خود اعتماد کنید، آنها شما را به اشتباه نمی اندازند. در اطرافتان همه چیز بسیار سریع پیش می رود و فکر می کنید شما عقب میباشید. نگران نباشید. با سرعت خودتان ادامه دهید.

فال روزانه متولدین بهمن

امروز تحقیق دربارهٔ هر چیزی جواب می دهد، زیرا شما تمرکز دارید. تا وقتیکه به آنچه می خواهید نرسیده اید، تسلیم نشوید. سرعت شما باید ثابت و معقول باشد.پیش بینی رابطه شما: امروز باید از دیدگاه های مختلفی به حیات عاطفی خود بنگرید. از طرفی، دوست دارید که به فرد مورد علاقه خود برسید، از طرف دیگر از ترس اشتباه کردن و خراب کردن وضعیت کنونی، عقب نشینی می کنید. به حرف دلتان گوش کنید نه منطقتان.

پیش بینی شغل شما: روابط شما و همکارانتان امروز بسیار قوی است. راحت باشید و در فرصت هایی که دست می دهد دور هم جمع شوید و بین خودتان روابطی ایجاد کنید. این روابط سبب می شوند که با استفاده از تجربیات یکدیگر به اهداف کاری خود برسید.

فال روزانه متولدین اسفند

امروز فردی مسن تر یا با موقعیتی بالاتر از شما، می تواند به شما پیشنهاد خوبی بکند. شاید با این فرد صمیمی شوید. کسی چه می داند؟ شاید او ایده هایی دربارهٔ مسافرت، مسائل حقوقی یا غیره داشته باشد. اگر خوش شانس باشید، شاید بتوانید از او پولی دریافت کنید – ولی بسیار بعید است!

پیش بینی روابط شما: نگران نباشید که دیگران چه فکری دربارهٔ شما می کنند، به خصوص در مورد تصمیمات مربوط به رابطه کنونی تان. شاید بین شما و طرفتان مشکلی پیش بیاید، ولی نظرات منفی دیگران بدان معنا نیست که رابطه شما بد است و باید پایان یابد. بلکه باید در بعضی موارد باهم بسازید یا تفاوت های یکدیگر را بپذیرید.

پیش بینی شغل شما: ایده ای که این هفته داشتید در ذهنتان می چرخد و سبب می گردد که حواستان از چیزهای دیگری که امروز باید انجام دهید پرت شود. فعلاً به آن فکر نکنید و یک وقت دیگر به آن بپردازید. مدیریت امور مالی شما باید با انتظارات واقع گرایانه جور دربیاید.


 

باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.