فـال روزانه ۹۱/۰۶/۰۶

فروردین

خدا را شکر کنید که اخیرا اتفاقات خوب و شیرینی در زندگیتان رخ داده است. هرگز نعمت هایی را که خداوند به شما عطا می کند نادیده نگیرید.

پیش بینی روابط شما: بعضی افراد اگر در زندگی شما نباشند تفاوت چندان بزرگی ایجاد نخواهند کرد. هیچ رابطه یک طرفه ای ارزش مبارزه و جنگیدن را ندارد.

پیش بینی شغل شما: احساس می کنید کارتان یکنواخت شده و انگیزه چندانی برای ادامه این کار ندارید؟ بسیار خب، از همین الان دست به کار شوید و به دنبال کارهای تازه بگردید.

اردیبهشت

هرچیزی که از حد اعتدال خارج شود، مضر خواهد بود. به زندگی روزانه خود نگاه کنید و از خود بپرسید که در کدام موارد تعادل را رعایت نکرده اید. این کار می تواند راهگشای شما در بعضی مشکلات زندگیتان باشد.

پیش بینی روابط شما: به زودی از طرف یکی از دوستان به یک مهمانی یا جشن دعوت خواهید شد. ممکن است هدیه ای برای کسی بخرید.

پیش بینی شغل شما: به یک مرخصی چند روزه خواهید رفت. اوقات خوب و خوشی در انتظارتان است.

خرداد

هر اتفاق خوب و شیرینی بالاخره به پایان خواهد رسید. درست است که از به پایان رسیدن چیزی ناراضی هستید، اما خاطرات خوب آن را تا ابد در ذهن خود نگه خواهید داشت.

پیش بینی روابط شما: امروز ممکن است امروز کمی پرخاشگر باشید و احساس کنید که دوست دارید کسی را مورد حمله لفظی قرار دهید.

پیش بینی شغل شما: تلاش خود را بیشتر کنید. خود را به کسانی که توانایی شما را زیر سوال برده اند ثابت کنید. موفقیت در انتظار شما است.

تیر

خود را بیهوده درگیر مسائل خیالی نکنید بلکه سعی کنید واقعیت ها را ببینید. متاسفانه گاهی حتی در مورد خودتان دچار ایده آل گرایی هستید و تصویری که از خودتان در ذهن دارید با آنچه در واقعیت وجود دارد متفاوت است.

پیش بینی روابط شما: هدیه ای که به یکی از دوستان داده اید او را از صمیم قلب خوشحال کرده است.

پیش بینی شغل شما: اگر مرخصی یا استراحتی درپیش دارید سعی کنید از آن نهایت استفاده را ببرید. موقعیت خوبی برای تفریح و شادی پیش می آید.

مرداد

یادتان باشد آتشی که خیلی تند باشد زود خاموش می شود. پس سریع دل نبندید که در این صورت سریع هم دل خواهید کند.

پیش بینی روابط شما: با کسی تماس می گیرید و چیزی را به او تبریک می گویید. این تماس او را خوشحال خواهد کرد.

پیش بینی شغل شما: در روابط اجتماعی خود با همکاران بیشتر دقت کنید تا شما را به بی توجهی و عدم رعایت آداب معاشرت متهم نکنند.

شهریور

یک جشن یا مهمانی در پیش دارید، در این مهمانی دیگران به بعضی ابعاد شخصیت شما بیشتر پی خواهند برد.

پیش بینی روابط شما: یکی از دوستان یا آشنایان با شما تماس می گیرد و در مورد مسئله ای مهم راهنمایی می خواهد.

پیش بینی شغل شما: شاید بخواهید بعضی برنامه ها و ایده های خود را در کارتان پیاده کنید، اما یادتان باشد اجرای آنها نیازمند بعضی مقدمات و شرایط خاص است.

مهر

بعضی اعتقادات شما با گذر زمان دچار تحول شده و دیدتان نسبت به پاره ای از مسائل مهم زندگی عوض شده است. مراقب باشید تنها از کسانی تاثیر بپذیرید که حسن نیت خود را به شما اثبات کرده اند.

پیش بینی روابط شما: ممکن است احساس کنید که رابطه شما با اطرافیان دچار تنش است، یا آن آرامش سابق را ندارید. اما این به آن معنا نیست که امروز پیشرفتی نخواهید داشت.

پیش بینی شغل شما: تغییر و تحولات تازه در محل کار روحیه تان را بهتر خواهد کرد و شما را از احساس روزمرگی و یکنواختی نجات خواهد داد.

آبان

سفری در پیش دارید که شاید به خواست خود شما نبوده است. درگیر کاری هستید که به شما استرس وارد می کند ولی نتیجه آن مطلوب خواهد بود.

پیش بینی روابط شما: مراقب باشید در رویارویی با شخصی خاص میدان را خالی نکنید چون حق با شما است. منطق و برهان بهترین سلاحی است که می توانید به کار ببرید.

پیش بینی شغل شما: دیدگاه های فلسفی و روح قدرتمند خود را به کار بگیرید تا از عهده حل مسائل کاری بر بیایید.

آذر

درست است که همیشه دوست دارید اول باشید و گوی سبقت را از دیگران بربایید، ولی یادتان باشد پیروزی دیگران به معنای شکست شما نیست.

پیش بینی روابط شما: همین الان تلفن را بردارید و به دوستی که مدت ها است از او خبری نگرفته اید زنگ بزنید. هر دوی شما حرف های زیادی برای گفتن دارید.

پیش بینی شغل شما: بعضی رفتارهای شما در محل کار دیگران را سرحال می آورد. شما تنها کسی هستید که می توانید محیط خشک و یکنواخت را دستخوش تغییر کنید.


دی‌

برای اینکه زندگیتان به ثبات و آرامشی که می خواهید برسد، لازم است این روزها بیشتر تلاش کنید. در عوض به زودی کارهای نیمه تمام به پایان خواهند رسید و خیالتان آسوده خواهد شد.

پیش بینی روابط شما: وفاداری یکی از خصلت های شما است و به همین دلیل انتظار دارید این ویژگی را در وجود همه اطرافیان، از دوست و همکار گرفته تا همسر پیدا کنید. امروز در موقعیتی قرار می گیرید که میتوانید به میزان وفاداری شخصی خاص پی ببرید.

پیش بینی شغل شما: هرچند اخیرا زیاد خرج کرده اید، اما در روزهای آینده خواهید توانست کمی بیشتر صرفه جویی کنید و پس اندازتان را بیشتر کنید.

بهمن

امروز در موقعیتی قرار می گیرید که باید بالاخره تکلیف چیزی را که مدت ها از آن فرار کرده اید را روشن کنید. اشکالی ندارد اگر به بعضی اشتباهات خود اعتراف کنید.

پیش بینی روابط شما: امروز در یک مکالمه جدی شرکت می کنید و طرف مقابل را قانع می کنید چون گفتگوی طولانی مدت برای شما سخت نیست و به اصطلاح کم نمی آورید.

پیش بینی شغل شما: پیشرفت هایی که در ذهن دارید به آسانی به دست نمی آیند. به همین دلیل به شما توصیه می کنیم با نظم و واقع بینی بیشتری به جلو بروید.

اسفند

موقعیتی که در آن قرار دارید به هیچ عنوان بغرنج یا ناامیدکننده نیست و تنها به صبر و حوصله نیاز دارد. پس بیهوده نگران نباشید و به خودتان استرس وارد نکنید.

پیش بینی روابط شما: امروز کاری را به شخص دیگری می سپارید که به خوبی از عهده آن بر می آید. مراقب باشید با وسواس بیش از اندازه او را تحت فشار قرار ندهید.

پیش بینی شغل شما: امروز صبح هنگام بیدار شدن احساس خوبی دارید ولی اگر در محیط کار مراقب اعصاب و روان خود نباشید در میانه روز این احساس مثبت را از دست خواهید داد.


مجله اینترنتی برترین ها سبک زندگی سلامت دکوراسیون موفقیت کودک

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.