فقط تا ۲۹ آذر فرصت دارید

۲۷م آذر ،

دبیر هیئت هندبال تهران گفت: اشخاصی که قصد دارند تا برای تصدی پست ریاست هیئت ثبت نام کنند تا روز سه شنبه ۲۹ آذر فرصت دارند.

علی اصغرپور مقدم دبیر هیئت هندبال تهران، در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: مجمع انتخاباتی ریاست هیئت روز ۳۰ دی در محل این هیئت برگزار خواهد شد و با توجه به اتمام ریاست طالب اشخاصی که قصد دارند در این پست باشند، تا سه شنبه ۲۹ آذر فرصت دارند تا ثبت نام کنند و البته رئیس فعلی هیئت که ۴ سال است در این سمت می باشد، می تواند کاندیدا شود.

وی تصریح کرد: مسابقات هندبال قهرمانی تهران از روز پنج شنبه ۲۳ آذر در رده های نوجوانان و جوانان در باشگاه طرقان (رسالت) آغاز شده است و هر هفته روزهای پنج شنبه ادامه می یابد.

پورمقدم در ادامه گفت: رقابتهای هندبال قهرمانی بزرگسالان نیز از دو هفته پیش آغاز شده است و این مسابقات نیز به مانند سایر دیدارها در روز پنج شنبه صورت می گیرد.

وی اشاره کرد: این رقابتها به احتمال زیاد یک ماه طول خواهد کشید و تیم های برتر در رده نوجوانان برای مسابقات قهرمانی کشوری سال آینده، آماده می شوند.

بخش جوانان برای رقابتهای قهرمانی کشوری که در اسفند سال جاری برگزار خواهد شد، آماده می شوند و بزرگسالان در مسابقات دهه فجر امسال حضور می یابند.

پورمقدم گفت: این رقابتها هر سال در تهران برگزار می شود و قدمت دیرینه ای دارد و اختتامیه آن روز ۶ بهمن سال جاری می باشد و در جشن هندبال استان با حضور خانواده تیم های برتر تقدیر و تشکر می شود.

وی اضافه کرد: باشگاه فرهنگی تهران جوان از قدیمی های استان برای اولین بار در مسابقات قهرمانی استان حضور دارد و دو تیم نوجوانان و جوانان فرستاده است و روی این آنها سرمایه گذاری کرده است که جای خوشحالی دارد.

پورمقدم در پایان خاطرنشان کرد؛ برای اولین بار کلاسهای داوری درجه ۲ و ۳ و مربیگری ۳ را طی روزهای آینده در تهران انجام خواهیم داد که در بخش داوری خانم ها و آقایان حضور خواهند داشت و آقایان نیز در مربیگری شرکت می کنند که در پایان به آنها گواهی داده می شود./آق


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.