فقط «خاله شادونه» ‌نام‌نویسی نکرد!

۳۱فروردین۱۳،

الهه رضایی، مجری دوران معروف و سابق برنامه کودک تلویزیون، محمدرضا عیوضی، یکی از خوانندگان دهه هفتاد، حمید سوریان، قهرمان المپیک و دکتر آذر مجری برنامه معروف مشاعره تلویزیون، تنها بخشی از نام هایی بودند که در این یک هفته قبل به فرمانداری تهران رفتند تا برای شرکت در چهارمین دوره شورای شهر تهران نام نویسی کنند.

انتخاباتی که گویا در چهارمین پیچ خود، بیش از آنکه محبوب سیاسیون باشد، برای سلبریتی ها جالب توجه بوده و در این یک هفته، مدام نام یکی از بازیگران، ورزشکاران، خوانندگان یا مجری های تلویزیونی بود که به عنوان کاندیدای انتخابات شورای شهر بر خروجی خبرگزاری ها قرار می گرفت.

به گزارش «تابناک»، رسول خادم، قهرمان سابق المپیک، اولین چهره غیر سیاسی شورای شهر تهران بود که در دوره دوم از سال های ۸۱ تا ۸۵ بر یکی از کرسی های شورای شهر تکیه زده بود. حضور خادم سبب شد تا در انتخابات سوم شورای شهر، علیرضا دبیر و هادی ساعی، دو قهرمان دیگر المپیک هم به صرافت حضور در عرصه سیاست بیفتند و به این ترتیب، شورای شهر سوم شاهد سه چهره معروف ورزشی در میان اعضای خود بود.

این بار اما در انتخابات چهارمین دوره شورای شهر تهران، به نظر می رسد که سلبریتی ها حضور چشمگیرتری دارند و شاید دور هم نباشد که بیشتر کرسی های شورای شهر تهران را چهره های آشنای ورزشی و فرهنگی هنری تسخیر کنند.


– برگزیده
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.