فقط ۳۳ درصد از قراردادها پرداخت شد

جام جم آنلاین: سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن در واکنش به اینکه محمدحسن انصاری‌فر مدیرعامل باشگاه راه آهن گفته است تاکنون ۶۰ درصد مبلغ قرارداد بازیکنان راه‌آهن را پرداخت کرده‌ایم کمی ناراحت شد و گفت: هر کسی این حرف را زده اشتباه گفته است. تاکنون ۳۳ درصد قرارداد بازیکنان پرداخت شده است.

علی دایی در نشست خبری پیش از بازی تیم‌های فوتبال راه‌آهن و فولاد به ایسنا گفت: بعد از بازی تراکتورسازی ما تمرینات‌مان را ادامه دادیم و مطابق معمول کارمان را دنبال کردیم. بازی حساسی با فولاد داریم. مصدومان راه‌آهن نسبت به بازی قبل کمتر شده‌اند و بازیکن محروم هم نداریم بنابراین سعی می‌کنیم بازی خوبی را به نمایش گذاشته و نتیجه لازم را بگیریم.

وی به مشکلات تیم باشگاه راه‌آهن اشاره کرد و گفت: متاسفانه مشکلات این باشگاه از زمانی که من به راه‌آهن آمدم و اوضاع را دیدم روی عملکرد بازیکنان و در نهایت نتیجه آن‌ها تاثیرگذار بوده است. به خاطر این مشکلات ما تمرکز لازم را نداشتیم. نمونه‌اش بازی با تراکتورسازی و سپاهان که پیش از آن نتوانستیم تمرینات درست و حسابی داشته باشیم و درست تمرین نکردیم و الان سعی می‌کنیم مقابل فولاد در زمین خودمان نتیجه لازم را بگیریم.

تنها ۳۳ درصد قراردادها داده شده است

دایی گفت: مالکان باشگاه با اینکه تا الان حدود هشت یا نه میلیارد تومان خرج کرده‌اند اما این خرج‌ها اکثرا مربوط به هزینه‌های سال‌های قبل بوده است. آن‌ها از رقم قرارداد بازیکنان راه‌آهن تنها ۳۳ درصد را پرداخت کرده‌اند. بدتر این است که قول‌‌های بی‌عمل به بازیکنان داده می‌شود. الان فصل در حال تمام شدن است اما خیلی از مشکلات ما باقی است و به راحتی امتیاز از دست می‌دهیم.

سرمربی تیم راه‌آهن گفت: همیشه با این مشکلات کنار آمدم و سعی کردم با صحبت، به کمک دیگران یا اینکه از جیب خودم بپردازم، شرایطی ایجاد کنم که بازیکنان بتوانند بازی‌ها را ادامه دهند اما خیلی بد است قولی بدهیم و آن را عمل نکنیم. باید از بازیکنان راه‌آهن تشکر کنم که آمدن و تمرین کردند. اما مانده‌ام که مقصر اینجا کجا است. نه بازیکنانم گناهی دارند نه من و نه مالکان باشگاه. نمی‌دانم این پول‌ها که تاکنون هزینه شده کجا رفته است اما حداقل این را می‌دانم که اکثر آن‌ها مربوط به بدهی‌های قبلی راه‌آهن است.

وی در واکنش به اینکه محمدحسن انصاری‌فر مدیرعامل باشگاه راه آهن گفته است تاکنون ۶۰ درصد مبلغ قرارداد بازیکنان راه‌آهن را پرداخت کرده‌ایم کمی ناراحت شد و گفت: هر کسی این حرف را زده اشتباه گفته است. تاکنون ۳۳ درصد قرارداد بازیکنان پرداخت شده است. اصلا یکی از دلایلی که من بعد از بازی با سپاهان تصادف کردم شاید همین بود که به خاطر جلسه‌ای برای حل مشکل بازیکنان جلسه‌ی خودم را کنسل کردم و در نهایت مجبور شدم با اتومبیل به اصفهان بروم، بعد هم که برگشتم آن تصادف برایم رخ داد. ابتدا قرار بود مابقی مبلغ قرارداد بازیکنان تا سقف ۶۰ درصد در فروردین پرداخت شود که متاسفانه این قول هم عملی نشد. بعد از آن در حالی که احدی چک قبول نمی‌کرد اما بازیکنانم به احترام من چک به تاریخ ۱۲ اردیبهشت را قبول کردند. الان پنج روز تا دوازدهم باقی است و سابقه نشان داده که تا چک نقد نشود یعنی پولی به بازیکنان پرداخت نشده است. تیم راه‌آهن هفته قبل تمرین نکرد.

دایی به حسین قدوسی مدیرروابط عمومی راه آهن اشاره کرد و گفت: آقای قدوسی اگر دروغ می‌گویم شما بگویید. ما هفته قبل تمرین نکردیم و این مشکلات را هم داشتیم. حالا اگر من سکوت می‌کنم دیگران نیایند حرف دیگری بزنند. کسی چک قبول نمی‌کرد اما بازیکنان به هر حال پذیرفتند.

دایی گفت: تازه اگر این پول‌ها نقد شود در فاصله ۱۰ روز مانده به پایان لیگ بازیکنان فقط ۶۰ درصد پول گرفته‌اند. خیلی از آن‌ها با همین پول زندگی‌شان را می‌گذارند. از بس قول‌هایی که داده شده عمل نشده، من خجالت می‌کشم به آنها نگاه کنم. این‌ها در پایان لیگ چطور مابقی پولشان را بگیرند؟!

دایی در پاسخ به این سوال که انصاری‌فر گفته است سرمربی فصل بعد راه آهن علی دایی خواهد بود و اکنون نظر شما در این باره چیست؟ گفت: هنوز سه بازی به پایان لیگ مانده است. اگر این مشکلات ادامه داشته باشد به هیچ عنوان در راه آهن نمی‌مانم. خیلی از مسائل را باید کنار هم بگذاریم و بعد تصمیم بگیریم. مگر من دوست دارم با آبروی خودم بازی کنم؟! اصلا مربی باید تمام تمرکزش روی تیمش باشد اما اینجا چیز دیگری است و اصلا در مملکت ما اینگونه است که برخی مسائل که اصلا به مربی ارتباطی ندارد را به ما تحمیل می‌کنند.

یکی از خبرنگاران خطاب به دایی گفت:‌ داریوش مصطفوی مصاحبه‌ای انجام داده و گفته پرسپولیس زمان علی دایی بد بسته شده بود حال چه نظری در این باره دارید و دایی پاسخ داد: یک سوال دارم چطور تیمی که من بستم در آن زمان قهرمان جام حذفی شد و در لیگ هم به رده چهارمی رسید، آن وقت همان تیم را امسال تقویت کردند و نفرات بزرگ گرفتند و ببینید الان چندم تیم است؟ آنها در جام حذفی چه نتیجه‌ای گرفتند؟

وی افزود: سال اول حضور در پرسپولیس که خودم تیم را نبسته بودم پرسپولیس قهرمان جام حذفی شد و فکر کنم در لیگ هم پنجم شدیم. در سال بعد از آن ۷۰ درصد بازیکنانی که می‌خواستم را جذب نکردند. امسال هادی عقیلی، خلعتبری، کریم انصاری فر و … بودند که می‌تواندنید از آن‌ها بپرسید چرا به پرسپولیس نیامدند؟ وقتی نمی‌توانید بازیکنانی را بگیرید، چه ربطی به من دارد. اما با این حال تیمی که بسته شد باز هم به قهرمانی جام حذفی رسید. می‌خواهم بپرسم پرسپولیس زمان من به لحاظ نفرات قوی‌تر بود یا پرسپولیس فعلی؟ پس ببینید مشکل از بستن تیم نیست. اولین مشکل اکثر تیم‌های ما مشکلات مدیریتی است. دایی که نمی‌تواند بازیکن بیاورد.اگر من امسال بالای سر پرسپولیس بودم اون موقع مردم می‌دیدند که چه تیمی را تحویلشان می‌دادم. خیلی از مشکلات به خاطر عدم مدیریت است اما متاسفانه این عدم مدیریت را به مسائلی دیگر ربط می‌دهند.

دایی گفت: اصلا پرسپولیس در زمان داریوش مصطفوی چندم شد؟ در آن زمان که بازیکنان خوبی داشتند. اصلا همین سهمیه لیگ قهرمانان آسیایی فعلی از صدقه سر تلاش من و بازیکنان تیم من است. در هفته‌های پایانی لیگ من چند نفر از عوامل مختلف را از باشگاه حذف کردم چرا که سوء مدیریت به تیم ضربه می‌زد. در نهایت توانستیم هم قهرمان جام حذفی شویم و طبیعتا سهمیه آسیا را بگیریم.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.