فلاحیان: امروز حکومت‌ها و ملت‌های اسلامی مخالف اسراییل هستند + موحدی کرمانی: راهپیمایی روز قدس کمر آمریکا و اسرائیل را می‌شکند

وزیر اسبق اطلاعات با اشاره به بیداری اسلامی رخ داده در کشورهای مختلف جهان به ایسنا گفت: در حال حاضر می‌بینیم که حکومت‌ها و ملت‌های کشورهای اسلامی طرفدار انقلاب اسلامی و مخالف اسراییل هستند. 
علی فلاحیان با حضور در خیل جمعیت راهپیمایان روز قدس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: روز قدس امسال پرشورتر از سال‌های گذشته است، به دلیل این‌که آرمان‌های انقلاب اسلامی در منطقه تحقق پیدا کرده است و مردم احساس می‌کنند که آرمان‌های امام (ره) روز به روز در حال پیشروی است. 
در کشورهای مختلف اسلامی اعم از مصر،‌یمن و سایر کشورها، حکومت‌ها و ملت‌ها، طرفدار انقلاب اسلامی و مخالف اسراییل هستند. 

 آیت‌الله موحدی کرمانی عضو مجلس خبرنگران رهبری  هم در حاشیه راهپیمایی روز قدس تاثیر این راهپیمایی بر مقاومت اسلامی سوریه و لبنان به فارس گفت: تاثیر راهپیمایی روز قدس در مقاومت بسیار مهم است و دنیا متوجه سیل تنفر از آمریکا و اسرائیل خواهد شد. راهپیمایی روز قدس کمر آمریکا و رژیم اسرائیل را می‌شکند و شاید آنها متنبه شوند، از طرفی شرکت در راهپیمایی روز قدس وظیفه ما به عنوان حمایت از مظلوم و تنفر از ظالم است.

حبیب‌الله عسگراولادی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام هم در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس با بیان اینکه روز قدس پاسداشت شهدای مقاومت در فلسطین، لبنان، عراق و سوریه است، به مهر گفت: الحمدالله امسال جمعیت میلیونی در کشورمان و دیگر کشورها در حمایت از قدس فوران دارد و حضور مردمی نسبت به سال های گذشته بسیار خوب بوده است.
وی با بیان اینکه باید حضور و فوران مردمی به نفع مردم مظلوم فلسطین و سوریه استفاده شود، افزود: تحولات اخیر در سوریه و اتفاقات تروریستی در این کشور انتقام از بیداری اسلامی و تحولات منطقه است.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطر نشان کرد: راهپیمایی عظیم روز قدس در تایید اسلامیت فلسطین، سوریه، عراق و تایید حزب الله لبنان نقش مهمی خواهد داشت.
حجت‌الاسلام و المسلمین محمود دعایی مدیر مسوول روزنامه اطلاعات نیز در پاسخ به این سوال که تفاوت روز قدس امسال با توجه ایجاد بیداری اسلامی در بسیاری از کشورهای منطقه نسبت به سال‌های گذشته چیست؟ به ایسنا گفت: قطعا حضور مردم پرشکوه‌تر و بیشتر نسبت به سال‌های گذشته است.
/۲۹۲۱۲

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.