فلاویو: تراکتور می‌تواند تا فینال آسیا صعود کند

۱۰م اسفند ،

 فلاویو لوپز بازیکن پرتغالی تراکتورسازی از جمله بازیکنانی است که با وجود دست و پنجه نرم کردن با مشکلات مالی باشگاه همچنان به تراکتورسازی تعصب دارد و صراحتاً اعلام می‌کند که شایعات دربارهٔ احتمال جدایی‌اش از تیم برای فصل آینده صحت ندارد. بعد از پیروزی تراکتورسازی برابر الجزیره او حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

حالا که در اولین تجربه آسیایی‌تان پیروز شدید، چند درصد احتمال می‌دهی که این تیم به مرحله بعدی صعود کند؟

با پیروزی مقابل الجزیره شانس خود را برای صعود از مرحله گروهی افزایش دادیم. در فوتبال نمی‌توان مسائل را پیش‌بینی کرد اما من معتقدم تراکتورسازی این پتانسیل را دارد که تا مراحل پایانی لیگ قهرمانان آسیا و حتی فینال رقابت‌ها صعود کند.

جو بازی با الجزیره نشان داد که تماشاگران بهترین و بزرگترین امتیاز برای تراکتورسازی محسوب می‌شوند. اینطور نیست؟

بله. آنها کمک حال بزرگی برای ما می باشند. دوستان زیادی دارم که سال‌ها در فوتبال پرتغال بوده‌اند، همان‌ها با ملاحظه چنین جوی به من می‌گویند که حتی در پرتغال که مردم عاشق فوتبال می باشند چنین هوادارانی ندیده‌اند و واقعا تیم‌ها از سفر به تبریز و برای دیدار با تراکتورسازی به خاطر همین تماشاگران هراس دارند.

شایعاتی به راه افتاده که از پیشنهاد تیم‌های اماراتی به تو خبر می‌دهد. این خبرها تا چه اندازه حقیقت دارد؟

من کاری به این شایعات ندارم و فکر و ذهنم روی تراکتورسازی است. این روزها تراکتورسازی هم برای قهرمانی در لیگ برتر و هم برای درخشش در لیگ قهرمانان آسیا مبارزه می‌کند و من نیز تمرکزم را روی این مساله گذاشته‌ام. برای یک بازیکن آرامش روحی روانی در یک تیم اهمیت زیادی دارد و برخلاف شایعات منتشره از حضورم در این تیم رضایت کامل دارم و تصمیمی برای ترک آن ندارم.

در لیگ برتر چقدر شانس برای تراکتورسازی قایل هستی؟

تا پایان فصل ۷ بازی حیاتی دیگر باقی‌‌مانده و تراکتورسازی به همراه استقلال و سپاهان از شانس‌های اصلی برای قهرمانی می باشند بنابراین من معتقدم اگر در دیدارهای بعدی اشتباهی مرتکب نشویم می‌توانیم جام قهرمانی را فتح کنیم.

گفته می‌شود در زمینه مالی و دریافت مبلغ قراردادت هم با مشکلاتی مواجه شده‌ای. دوست داری در این زمینه صحبت کنی؟

برای تشریح اتفاقات لازم نیست که من توضیح بدهم چون این روزها همه تیم‌های ایرانی با بازیکنان به لحاظ مالی مشکلاتی دارند و برای حل موارد مالی و قرارداد من نیز بهتر است مدیران باشگاه ورود پیدا کنند اما همانطور که گفتم این روزها دوست ندارم حاشیه‌ای برای تیم خودم ایجاد کنم.

ال کلاسیکو را تماشا کردی؟

بله. بازی بسیار خوبی بود و تیم مورد علاقه من یعنی رئال مادرید با قدرت پیروز شد. من حامی رئال مادرید هستم و این تیم را از کودکی دوست داشتم. در این بازی انتظار پیروزی را داشتم اما نه با ۳ گل که خوشبختانه رئال مادرید با اقتدار بارسلونا را شکست داد و من از این پیروزی لذت بردم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.