فلسطین تنها یک منطقه جغرافیایی نیست، بلکه یک نشانه از جدال حق و باطل است

اردیبهشت ۱۴۰۳

بیانیه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) به مناسبت روز جهانی قدس/

ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه‌ای منتشر کرد.

به گزارش گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه‌ای منتشر کرد.
 
در متن این بیانیه آمده است:
 
روز قدس یک روز جهانی است، روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است، روز حیات اسلام است، روزی است که باید به همه ابرقدرت‌ها اخطار بدهیم که اسلام دیگر تحت سیطره شما و عمال خبیث شما واقع نخواهد شد. فلسطین تنها یک منطقه جغرافیایی نیست، بلکه یک نشانه از جدال حق و باطل است. همه باید بدانند که هدف دولت‌های بزرگ از حمایت اسراییل تنها با اشغال فلسطین پایان نمی‌پذیرد؛ آن‌ها در این نقشه‌اند که تمامی کشورهای عربی را به همان سرنوشت فلسطین دچار کنند.
 
مشکل اصلی فلسطین وجود دولت صهیونیستی است؛ چراکه رژیم صهیونیستی هیچ بهره‌ای از جنایت‌های خود نخواهد برد. اسراییل با تبانی و همفکری دولت‌های استعماری غرب و شرق، زاییده شد و برای سرکوبی و استعمار ملل اسلامی به وجود آمد و امروز از طرف همه استعمارگران حمایت و پشتیبانی می‌شود.
 
برهمین اساس ستاد اجرایی فرمان‌ حضرت امام(ره)‌ نیز ضمن اعلام خشم و انزجار از صهیونیست و استکبار جهانی، با بهره‌مندی از منویات مقام معظم رهبری و همگام با حضور گسترده و یکپارچه تمامی مسلمانان و مردم جهان در راستای وظیفه اسلامی و انقلابی خود و خلق حماسه سیاسی دیگری، درمیان سیل خروشان راهپیمایان روز قدس حضور یافته و از همه اقشار ملت شریف ایران برای شرکت در راهپیمایی بزرگ این روز دعوت به عمل می‌آورد.
 
انتهای پیام /


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.