فناوری اطلاعات وارتباطات می تواند پیشران دیگر صنایع در کشور باشد

۲۷فروردین۱۳، فاوانیوز : وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: فناوری اطلاعات و ارتباطات می تواند سبب پیشران دیگر صنایع در کشور باشد.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از ایرنا،ˈمحمدحسن نامیˈ روز سه شنبه در سفر استانی خود به استان سمنان در دیدار با مدیران مجموعه وزارت ارتباطات در این استان تاکید کرد: باید از سرمایه گذاران حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات حمایت کنیم تا این سرمایه ها صرف اموری دیگر غیر از حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات نشود.

به گزارش روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، وی افزود:کشور ما در جهت توسعه فناوری اطلاعات در شرایطی قرار دارد که می تواند با سایر کشور ها رقابت کند.

نامی با بیان این که در صدد ایجاد یک شبکه امن مخابراتی در کشور هستیم ، خاطر نشان کرد: بستر فناوری اطلاعات و ارتباطات فاوا از ابعاد دیگری نیز مورد توجه است و یکی از این ابعاد به روز بودن این صنعت است.

وی ادامه داد: تکنولوژی بستر فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا) در حال تغییر است، به طوری که اگر امروز بستر انتقال صوت و دیتا ، فیبر نوری است تا دهه دیگر شکل انتقال به طور کلی تغییر می یابد.

نامی در ادامه گفت: ما احساس نمی کنیم که شرکت مخابرات ایران از ما جدا شده است و این که مخابرات سرمایه های خود را صرف سرمایه گذاری در توسعه کند، را دنبال می کنیم.
فاوا نیوز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.