فن پرسی: روبن یک الگوست

۱۶خردادماه،

روبن در سال ۲۰۱۲ روزهای دشواری را پشت سر گذاشت. او در فینال چمپیونزلیگ یک پنالتی از دست داد و در بوندس لیگا و لیگا پوکال هم توفیقی نداشت؛ به طوری که در هفته های ابتدایی این فصل جایگاهش در ترکیب اصلی باواریایی ها را از دست داد.

با این وجود، او در سال ۲۰۲۲ بازگشت درخشانی داشت و با زدن گل پیروزی بخش تیمش در فینال چمپیونزلیگ، نقش مهمی در کسب سه گانه بایرن ایفا کرد.

به گزارش گل، فن پرسی در گفتگو با خبرگزاری چینی ژینهوا گفت:” کاری که روبن انجام داد، نشان داد که در فوتبال همه چیز چقدر سریع می تواند تغییر کند.

آرین در چند ماه قبل، روزهای دشواری را سپری کرد اما اکنون سه جام به دست آورده است. این نشان می دهد که در فوتبال چقدر همه چیز می تواند زود تغییر کند. همیشه یک فرصت دوباره ای دارید تا اوضاع را عوض کنید؛ برای قهرمانی ها بجنگید و برای جایگاه تان در تیم. به بیان دیگر، تنها باید از فوتبال لذت برد. فکر می کنم آرین این را نشان داد.

او یک الگوی بزرگ برای همه است؛ برای اینکه به تلاش تان ادامه بدهید؛ حتی اگر گاهی اوقات شرایط به سود شما نیست. تنها تلاش کنید و بدانید که با سختکوشی، همه چیز در فوتبال خیلی زود عوض می شود.”


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.