فن پرسی و رونی می‌توانند در کنار هم بازی‌کنند

سر الکس فرگوسن، سرمربی منچستریونایتد، معتقد است زوج رونی- فن پرسی به زودی شکوفا خواهد شد و شایعه جدایی ستاره انگلیسی از تیمش را رد کرد.

رونی و فن پرسی می‌توانند در کنار هم بازی‌کنند

فن پرسی در فاصله چند روز تا پایان بازار نقل و انتقالات تابستانی با انتقالی ۳۰ میلیون یورویی از آرسنال به منچستریونایتد پیوست و در اولین حضورش در ترکیب اصلی شیاطین سرخ گلزنی کرد.

با این وجود، غیبت رونی در ترکیب اصلی یونایتدها در دیدار هفته گذشته و در نهایت مصدومیت شدید او در دیدار با فولام موجب شد تا شایعاتی در مورد خروج از او از الدترافورد منتشر شود.

اما فرگوسن در گفتگو با اسپورتینگ لایف با رد این شایعات گفت:” صادقانه بگویم، این شایعات من را ناراحت نمی کند. هیچ علاقه ای به شنیدن این شایعات ندارم. این داستان ها کوچکترین تاثیری روی من ندارد.اما می تواند روی رونی تاثیر بگذارد.

بازیکنان دوست دارند هر هفته بازی کنند و این بخش ترسناک فوتبال است. وقتی یک هفته بازی نمی کنید، ناراحت می شوید. من هم وقتی بازی می کردم، چنین شرایطی داشتم.

فن پرسی بازیکن انعطاف پذیری است زیرا می تواند در پست های مختلفی بازی کند. می توان از او در سمت راست یا پشت سر مهاجمان هم استفاده کنیم.

چیچاریتو تنها بازیکنی است که تنها در یک پست می تواند بازی کند. اما فکر می کنم رونی و فن پرسی می توانند در کنار هم بازی کنند.”

طبقه بندی: ورزش   |   تعداد بازدید: ۰ نفر   |   تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۲ شهریور
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , فن پرسی, فن پرسی و رونی


مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، اخبار روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.