فهرست تیم فجر شهیدسپاسی بسته شد

۲۶خردادماه،

محمد عاری اظهار کرد: مصطفی صبری و سیامک کوهنورد از نفت آبادان، مهرداد کریمیان از مس سرچشمه، فوادآقایی و بهنام عسگر خانی از بافق یزد، مجتبی زارع از آلومینیوم هرمزگان، عمار نیک کار از گهر درود بازیکنان جدید تیم می باشند که قرارداد آنها در هیات فوتبال فارس به ثبت رسیده است.

به نقل از ایسنا، وی ادامه داد: سعید قزل کچلی، محمد آفند، علی رضا جلیلی، وحید شیخ ویسی، حمید جوکار، امین شجاعیان، مسلم فیروزآبادی، محمد خلیل آزاد و مسعود ریگی نیز بازیکنانی می باشند که قرارداد خود با فجر شهید سپاسی شیراز را تمدید کرده اند.

وی افزود:خالد شفیعی و محمد مهدی نظری تنها بازیکنانی می باشند که از تیم فجر جدا شده و به تیم های گسترش فولاد تبریز و استقلال تهران پیوستند.

سرپرست تیم فجر همچنین گفت: جابر انصاری، هادی ایمانی، هادی دغاغله، سید محمد رضا حسینی، جلال الدین علی محمدی، سیدحسین کریمی بازیکنان فصل پیش می باشند که با تیم قرار داد دارند.

عاری افزود: محمد دانشگر، حسین فاضلی و عبدالرضا زارعی هم از تیم جوانان و امید فجر در فصل جاری در ترکیب بزرگسالان به میدان می روند.

وی گفت: تمرینات تیم از ششم خرداد آغاز شده و دوم تیر نیز به مدت پنج روز در تهران اردوی آمادگی بر گزار می‎شود و با تیم های سایپای البرز و صبای قم بازی خواهیم کرد.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.