فهرست تیم فوتبال پرسپولیس اعلام شد

جام جم آنلاین: تیم فوتبال پرسپولیس بعدازظهر امروز سه شنبه با ۱۹ بازیکن عازم اهواز می‌شود که در بین آنها نام مهدی مهدوی کیا که به تازگی از بند مصدومیت رهایی پیدا کرده است نیز دیده می‌شود.

کادر فنی سرخپوشان نام ۱۹ بازیکن را برای سفر به اهواز به شرح زیر اعلام کرد:

شهاب گردان، نیلسون جونیور، سیدجلال حسینی، محسن بنگر، علیرضا نورمحمدی، حسین ماهینی، مهرداد پولادی، امیرحسین فشنگچی، مهدی مهدوی‌کیا، محمد نوری، علی کریمی، حمیدرضا علی عسگری، روح الله سیف الهی، میثم نقی‌زاده، غلامرضا رضایی، محمد قاضی، کریم انصاریفرد، هادی نوروزی و ایمون زاید.

براساس اعلام سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، پیش از دیدار این تیم برابر فولادخوزستان، نام یک بازیکن از فهرست سرخپوشان حذف خواهد شد. تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب هفته هفتم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت ۲۰ فردا چهارشنبه هشتم شهریورماه در اهواز به مصاف تیم فولاد خوزستان می‌رود.

خبر دیگر از باشگاه پرسپولیس مربوط می‌شود به وضعیت بازیکنان مصدوم این تیم. براساس این گزارش، کادر پزشکی تیم فوتبال پرسپولیس مهدی مهدوی کیا را برای بازی با فولادخوزستان آماده کرد و به سامان آقازمانی استراحت داد.

دکتر چشمه سری در این ارتباط گفت: با تلاش آقایان سودی (مسئول کلینیک باشگاه) و علیپور (فیزیوتراپ تیم)، مهدی مهدوی‌کیا امروز در تمرینات تیمی حاضر شد و برنامه‌های تمرینی را بدون مشکل پشت سر گذاشت و برای بازی برابر فولادخوزستان در اختیار کادر فنی قرار گرفت.

وی در مورد شرایط سامان آقازمانی نیز افزود: با توجه به وضعیت آسیب دیدگی آقازمانی که از ناحیه رباط بود، لازم است سامان همچنین به استراحت بپردازد. به همین دلیل او در بازی با فولاد خوزستان غایب است. (مهر)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.