فهرست “قطارهای نوروزی” مشمول تخفیف

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

اسامی قطارهایی که در سفرهای نوروزی بلیت آنها با تخفیف ارایه می گردد توسط شرکت حمل ونقل ریلی رجا روز پنجشنبه انتشار یافت.

به گزارش ممتاز به نقل از گروه بازار باشگاه خبرنگاران، قطارهایی که بلیت آنها با تخفیف به متقاضیان سفر در نوروز عرضه می گردد به این شرح است ، حدفاصل ۲۶ تا ۲۹ اسفندماه ۹۲ با ۲۵ درصد تخفیف شامل مسیر مشهد- تهران قطارهای تندروی پردیس به شماره ۳۷۳، ۳۷۵ و ۳۷۷ است .

این تخفیف همچنین شامل قطار دو طبفه صبا به شماره ۳۸۱ ، قطار دوطبقه صبا مشهد – شاهرود به شماره ۳۲۷ سالن های دانمارکی از قطار نیشابور- تهران به شماره ۳۵۵ ، قطار دوطبقه صبا شاهرود- تهران به شماره ۹۵۱ می گردد .

این شرکت در ادامه افزوده است،حدفاصل ۲۶ اسفند ۹۲ تا اول فروردین از ۲۰ تا ۳۰ درصد تخفیف برای قطار دانمارکی مشهد- تهران به شماره ۳۵۱، قطار دانمارکی و اتوبوسی ساری- تهران به شماره ۲۱۹ همچنین قطار اتوبوسی تربت – تهران به شماره ۳۵۵ ( با ۲۵ درصد تخفیف) اعمال می گردد.

علاوه براین قطارهای اتوبوسی مشهد- تهران به شماره های ۳۷۹، ۳۶۵، ۳۷۱، ۳۴۹، ۳۶۱، ۳۲۳ ،۳۶۳ و ۳۴۷ ( با ۳۰ درصد تخفیف)- سالن های دانمارکی از قطارهای مشهد- سمنان به شماره ۳۲۵ و خواف – تهران به شماره ۳۵۷ ( با ۲۰ درصد تخفیف) مشمول این تخفیف می شوند.

در این گزارش ممتاز به نقل از آمده است ، حدفاصل ۲۵ اسفندماه ۹۲ تا ۱۳ فروردین ۹۳ با ۲۰ درصد تخفیف قطار مراغه- تهران به شماره ۴۲۱ را شامل می گردد.

حدفاصل ۹ تا ۱۵ فروردین ماه از ۲۰ تا ۳۰ درصد تخفیف مربوط به قطار دانمارکی تهران- مشهد به شماره ۳۵۰ و قطار اتوبوسی تهران- تربت به شماره ۳۵۴ ( با ۲۵ درصد تخفیف) – قطارهای اتوبوسی تهران- مشهد به شماره ۳۷۸، ۳۶۴، ۳۷۰، ۳۴۸ و ۳۶۰ ( با ۳۰ درصد تخفیف)- سالن های دانمارکی از قطارهای سمنان- مشهد به شماره ۳۲۴ و تهران- خواف به شماره ۳۵۶ ( با ۲۰ درصد تخفیف) است .

تاریخ های ۱۰، ۱۲ و ۱۴ فروردین با ۳۰ درصد تخفیف شامل قطار اتوبوسی تهران- مشهد به شماره ۳۲۲می شود .

حدفاصل تاریخ های ۱۳ تا ۱۵ فروردین با ۲۵ درصد تخفیف شامل مسیر تهران- مشهد قطارهای تندروی پردیس به شماره های ۳۷۲، ۳۷۴ و ۳۷۶ همچنین قطار دوطبقه صبا به شماره ۳۸۰ و قطارهای اتوبوسی به شماره های ۳۶۲ و ۳۶۴ قطار دوطبقه صبا تهران- شاهرود به شماره ۹۵۰ قطار دوطبقه صباشاهرود- مشهد به شماره ۳۲۶ سالن های دانمارکی از قطار تهران- نیشابور به شماره ۳۵۴ قطار دانمارکی و اتوبوسی تهران- ساری به شماره ۲۱۸ می گردد.

سامانه اطلاع رسانی و ارتباط با مشتری شرکت حمل و نقل ریلی رجاء با شماره ۱۵۳۹ آماده پاسخگویی به هموطنان است.

انتهای پیام/

منبع: خبرآنلاین


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.