فهم مشترکی در بین کاندیداهای ریاست جمهوری مشهود است/مردم ایران با هوشمندی یک حرکت ماندگار را ثبت کردند

۲۴خردادماه،

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت:‌کاندیداهای ریاست جمهوری یک فهم مشترکی مبنی بر اصرار بر حرکت در مسیر قانونی در انتخابات داشتند.

به گزارش خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران مستقر در وزارت کشور ؛”علی لاریجانی “رئیس مجلس پس از بازدید از ستاد انتخابات با حضور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بر حسب اطلاعاتی که براساس بازدید از شورای نگهبان و وزارت کشور داشته‌ام؛ باید بگویم مردم ایران با هوشمندی در هر دو انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا حرکتی ماندگار داشتند.  
 
وی با اشاره به حضور پرشور و باشکوه مردم در انتخابات گفت:‌انتخابات حتما  ظرفیت مهمی برای ادامه انقلاب اسلامی خواهد بود.
 
رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه ملت استقبال بی‌نظیری با حضور در انتخابات داشته‌اند ادامه داد: یکی از دلایلی که منجر به طولانی شدن زمان انتخابات شد؛همزمان برگزار شدن دو انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا است که برای اولین بار در کشور برگزار شد.
 

لاریجانی با بیان اینکه در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، نگارش اسامی زمان بسیاری را می‌طلبد ،تصریح کرد:حرکت وزارت کشور مبنی بر تمدید زمان انتخابات تا ساعت ۲۲ که فکر می‌کنم تا چند ساعت دیگر هم تمدید شود، بسیار خوب بوده است.  
 

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه مشارکت مردم را در این انتخابات در چه سطحی می‌دانید،اظهار داشت:اکنون نمی‌شود ارزیابی دقیقی از مشارکت مردم داشت؛ اما با استناد به خبرهایی از شورای نگهبان ،می‌توان گفت این حضور رکورد بسیار خوبی برای ملت خواهد بود.
 

رئیس مجلس دربارهٔ تحقق حماسه سیاسی گفت:انشاءالله پیش‌بینی مقام معظم رهبری که یک حرکت عظیم بوده است، کاملا محقق شود؛ لذا دوراندیشی ایشان بسیار پرثمر و تاثیرگذار بوده است.  
 

لاریجانی در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران مبنی بر اینکه واکنش کاندیداها را پس از پایان انتخابات چگونه ارزیابی می‌کنید، بیان داشت: فکر می‌کنم یک فهم مشترکی در کاندیداها مشهود بود و آن هم اصرار بر مسیر قانونی انتخابات بود.این موضوع رشد سیاسی را در  کاندیداها نشان می‌دهد که فکر می‌کنم این موضوع محقق شود.  

انتهای پیام/  

 


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.