فوتبالیستی که با گلبالیست‌ها تمرین می‌کند!

۱۰اردیبهشت،

111-292.jpg

ملی‌پوش فوتبال پنج‌نفره نابینایان و کم‌بینایان به سبب در اختیار نداشتن زمین تمرین، با گلبالیست‌ها تمرین می‌کند!

محمد حیدری که همراه با تیم‌ملی در بازیهای پارالمپیک ۲۰۱۲ لندن حضور داشت، در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه‌ خوزستان دربارهٔ برنامه‌های خود پس از پارالمپیک گفت: پس از پارالمپیک درگیر مسابقات باشگاهی بودیم که اسفندماه به پایان رسید و در حال حاضر نیز حدود ۱۰ روز است که برای آمادگی جهت شرکت در اردوی تیم‌ملی، برای کسب سهمیه جام‌جهانی، تمرین می‌کنم.

این ملی‌پوش خوزستانی به کم‌کاری هیات استان اشاره کرد و گفت: مسوولان کشوری به وعده‌های خودشان عمل کردند ولی از مسوولان هیات استان راضی نیستم. وقتی از اردوهای تیم‌ملی بر می‌گردیم، چون جایی برای تمرین نداریم دچار افت می‌شویم. این مشکلات از قبل وجود داشت و الان هم به همین نحو ادامه‌ دارد.

وی از کم‌توجهی مسوولان هیات ناراضی است و به اعتقاد وی شرکت نکردن استان در مسابقات قهرمانی کشور به بهانه نداشتن بودجه و برنامه، بی‌معنی است.

حیدری با بیان این‌که تیم استان اسفندماه سال قبل در مسابقات قهرمانی کشور شرکت نکرد، افزود: خوزستان در تمام دوره‌های این مسابقات قهرمان بوده و فقط یک نایب‌قهرمانی کسب کرده که باتوجه به وضعیت امکانات استان، این مقام‌ها حاصل تلاش و همت فوتبالیست‌های استان است.

وی که در رشته گلبال نیز پیشینه‌ دارد، پیشرفت خوب این رشته را مدیون حمایت‌های باشگاه‌ مناطق‌نفت‌خیزجنوب می‌داند و در حال حاضر نیز تمرینات هوازی و بدنسازی خود را با گلبالیست‌ها انجام می‌دهد.

این ملی‌پوش فوتبال پنج‌نفره که از نداشتن زمین برای انجام تمرین با هم‌تیمی‌هایش گلایه دارد، آینده این رشته ورزشی در استان را باتوجه به وضعیت فعلی و همکاری نکردن هیات، خوب نمی‌بیند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.