فوتبال اروپا؛ رئال دوم ماند، پبروزی نوبرانه لیورپول، مارسی در کورس + جدول

۸فروردین ۱۳،

فوتبال اروپا؛ رئال دوم ماند، پبروزی نوبرانه لیورپول، مارسی در کورس + جدول

هفته بیست و نهم رقابت‌های لالیگا شب قبل با انجام ۴ دیدار پیگیری شد.

فوتبال آنلاین

بوندس لیگا

هفته بیست و هفتم رقابت‌های بوندس لیگای آلمان شب قبل با انجام ۲ بازی پیگیری شد که اینتراخت فرانکفورت موفق شد با پیروزی ۳ بر ۲ خارج از خانه مقابل گرویترفورت قعر جدولی همچنان سهمیه حضور در لیگ اروپای سال آینده را حفظ کند.

فرانکفورت با درخشش الکساندر میر موفق شد قهرمان لیگ دسته دوم را شکست دهد. نیکولا دوردیچ در دقیقه ۲ گل زودهنگامی را برای میزبان به ثمر رساند اما فرانکفورت موفق شد با گل‌های تاکاشی اینوی (۱۲)، استفان آیگنر (۵۸) و میر (۶۸) اولین پیروزی خود را در ۶ مسابقه اخیر در بوندس لیگا به دست آورد. سارارر در دقیقه ۷۲ یکی از گل‌های خورده را برای گرویتر جبران کرد. فرانکفورت از ۲۷ بازی ۴۲ امتیاز کسب کرده و به سبب تفاضل گل کمتر نسبت به شالکه در مکان پنجم بوندس لیگا قرار گرفته است.

در دیگر بازی شب قبل بوندس‌لیگا نورنبرگ و وولفسبورگ به تساوی ۲ بر ۲ رضایت دادند. نورنبرگ موفق شد در ۵ دقیقه شکست ۲ بر صفر را با تساوی عوض کند.

وولفسبورگ  در دقیقه سوم مسابقه توسط دیگو به گل زودهنگامی دست یافت و در دقیقه ۲۷ اختلاف خود را با گل اولیچ افزایش داد اما نورنبرگ موفق شد با ۲ گل تیمی سیمونز (۶۱) و پر نیلسون (۶۶) روند شکست ناپذیری خود را به ۸ مسابقه افزایش دهد. 

 

نورنبرگ هم‌اکنون با ۳۵ امتیاز یازدهم است و وولفسبورگ نیز با ۳۲ امتیاز در رده دوازدهم قرار گرفته است.

برای ملاحظه جدول بوندس لیگا اینجا را کلیک کنید.

لیگ انگلیس

هفته سی و یکم لیگ برتر فوتبال انگلیس شب قبل با انجام یک بازی ادامه یافت و لیورپول توانست با ضربه پنالتی استیون جرارد به پیروزی ۲ بر یک خارج از خانه مقابل استون ویلا دست یابد.

کریستین بنتک در نیمه اول (دقیقه ۳۱) گل برتری میزبان را وارد دروازه لیورپول کرد اما جوردن هندرسون با آغاز نیمه دوم (دقیقه ۴۷) کار را به تساوی کشاند.

استیون جرارد در دقیقه ۶۰ بازی از روی نقطه پنالتی گل دوم لیورپول را به ثمر رساند. بنتک بار دیگر توانست در وقت‌های تلف شده نیمه دوم دروازه این تیم را باز کند اما گل وی به سبب خطای آفساید مردود اعلام شد تا این تیم همچنان با ۳۰ امتیاز در منطقه خطر باقی بماند.

لیورپول با کسب ۳ امتیاز این دیدار با ۴۸ امتیاز در مکان هفتم لیگ برتر قرار دارد.

برای ملاحظه جدول لیگ انگلیس اینجا را کلیک کنید.

لالیگا

هفته بیست و نهم رقابت‌های لالیگا شب قبل با انجام ۴ دیدار پیگیری شد و در مهم‌ترین دیدار اتلتیکو مادرید که می‌توانست درصورت پیروزی جایگاه دوم را از رئال مادرید پس بگیرد، با تساوی یک بر یک خانگی مقابل والنسیا این فرصت را از دست داد تا با اختلاف یک امتیاز نسبت به همشهری خود در مکان سوم باقی بماند.

والنسیا آغازی رویایی را در ویسنته کالدرون رقم زد و جوناس، مهاجم برزیلی این تیم در دقیقه ۵ موفق به گلزنی شد اما خوشحالی آنها دوام بسیاری نداشت و رادامل فالکائو تنها ۹۰ ثانیه پس از آن گل تساوی را به ثمر رساند.

در سایر بازی‌ها اسپانیول، رئال سوسیه‌داد را با نتیجه ۲ بر ۲ متوقف کرد. سوسیه‌داد در این بازی ۲ بار عقب افتاد و نتوانست ۳ امتیاز این مسابقه را کسب کند تا همچنان در رده چهارم باقی بماند و فرصت حضور در رقابت‌های لیگ قهرمانان سال آینده را از دست بدهد. سرخیو گارسیا در دقیقه ۹ اولین گل مسابقه را به ثمر رساند اما داوید زوروتوزا در دقیقه ۲۴ بازی را به تساوی کشاند. کریستین استوانی  بار دیگر در دقیقه ۳۹ میزبان را پیش انداخت تا نیمه اول با برتری ۲ بر یک اسپانیول به پایان برسد. اما در نیمه دوم ژاوی لوپز در حالی که تنها ۱۴ دقیقه به پایان مسابقه باقی مانده بود، دروازه خودی را باز کرد تا ۳ امتیاز شیرین از دستان اسپانیول خارج شود.

دپورتیوو لاکرونیای قعرنشین با پیروزی ۳ بر ۲ مقابل مایورکا، دیگر تیم قعرنشین لالیگا موفق شد ۳ امتیاز ارزشمند خارج از خانه در منطقه خطر به دست آورد. دپورتیوو در دقیقه ۱۹ توسط گل ویکتور از حریف خود عقب افتاد اما سیلویو در دقیقه ۲۷ گل خورده را جبران کرد. در نیمه دوم مارچنا در دقیقه ۴۸ دپورتیوو را پیش انداخت و ریکی در دقیقه ۶۰ اختلاف را به ۲ گل رساند. انسو در حالی که تنها ۴ دقیقه به پایان مسابقه باقی مانده بود، یکی از گل‌های خورده را جبران کرد تا بازی با نتیجه ۳ بر ۲ به سود دپورتیوو به پایان برسد. دپورتیوو با این پیروزی با ۲۳ امتیاز قعرنشین لالیگا است و مایورکا و سلتاویگو هر دو با ۲۴ امتیاز در منطقه خطر بالای این تیم قرار دارند.

اوساسونا نیز توانست در غیاب مسعود شجاعی با نتیجه ۳ بر یک رئال وایادولید را مغلوب کند. یاران شجاعی که در ۳ بازی اخیر شکست خورده بودند، در یک بازی خارج از خانه تیم نهم جدول را شکست دادند تا با ۳۱ امتیاز در رده پانزدهم لالیگا باقی بمانند. روبن گونزالز در دقیقه یازده دروازه خودی را باز کرد تا اوساسونا یک بر صفر عقب بیفتد اما سولا با گلزنی در دقایق ۵۰ و ۶۰ تیمش را از شکست نجات داد و دی لاس کیوواس در دقیقه ۶۹ سومین گل شاگردان مندلیبار را به ثمر رساند. شجاعی که به سبب حضور در اردوی تیم ملی در تمرینات تیمش حضور نداشت، در این بازی نیمکت نشین شد.

برای ملاحظه جدول لالیگا اینجا را کلیک کنید.

لاشامپیونه فرانسه

دیدارهای هفته سی‌ام لیگ یک فرانسه شب قبل با انجام ۳ بازی به پایان رسید و مارسی با پیروزی یک بر صفر مقابل نیس همچنان فشار بر روی پاری‌سن‌ژرمن صدرنشین را حفظ کرد. آندره پیر گیگناک تک گل این مسابقه را در دقیقه ۱۵ به ثمر رساند تا المپیک مارسی با ۵۴ امتیاز و اختلاف ۷ امتیازی با سن‌ژرمن به رده دوم جدول صعود کند. این در حالی است که سومین شکست نیس در ۴ مسابقه سبب شد تا این تیم به رده ششم سقوط کند.

در دیگر بازی شب قبل لیل که در دقیقه ۱۰ با گل فلوریان راسپنتینو از حریف خود برست عقب افتاده بود، توانست با گل‌های کالو (۱۸) و روس (۷۹) ۳ امتیاز را از آن خود کند. این نتیجه سبب شد برست در ۵ بازی اخیر خود همچنان در حسرت برد باشد؛ در حالی که لیل پس از ششمین پیروزی خود در ۷ مسابقه تنها ۲ امتیاز دیگر با راهیابی به رقابت‌های لیگ اروپای سال آینده فاصله دارد.

سوشو نیز توانست با پیروزی شیرین ۲ بر یک مقابل لیون، تیم سوم جدولی از منطقه خطر فرار کند. جیوانی سیو در دقیقه ۵۰ شاگردان اریک هلی را پیش انداخت اما گومیس ۱۸ دقیقه بعد از روی نقطه پنالتی گل خورده را جبران کرد. با این حال امیدهای این تیم برای کسب اولین پیروزی پس از ۴ بازی، ۲ دقیقه مانده به پایان مسابقه کاملا از بین رفت. باکامبو با به ثمر رساندن دومین گل خود در ۳ مسابقه توانست پیروزی ارزشمندی را برای سوشو به ارمغان بیاورد. لیون نیز با یک امتیاز کمتر از مارسی در مکان سوم لیگ فرانسه قرار گرفت.

برای ملاحظه جدول فرانسه اینجا را کلیک کنید.


FootballOnline.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.