فوتبال دسته یک؛ تساوی ابومسلم و سنگ آهن بافق و دومین پیروزی شاگردان زرینچه

به گزارش ایرنا، هفته دوم رقابت های لیگ دسته یک عصر امروز (پنجشنبه) با انجام ۱۳ بازی در شهرهای مشهد، تبریز، همدان، سیرجان، بوشهر، تهران، اهواز، بابل، یاسوج، یزد و بندرعباس برگزار شد.

در این دیدارها، تیم ابومسلم در ورزشگاه ثامن الائمه مشهد پذیرای تیم سنگ آهن بافق یزد بود که تلاش ۹۰ دقیقه ای شاگردان ˈغلامحسین پیروانیˈ و ˈفیروز کریمیˈ برای رسیدن به گل نتیجه ای نداشت و دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند.

در شهرآورد تبریز، تیم گسترش فولاد با گل های ˈامیر نظامی پورˈ و ˈسامان نریمان جهانˈ در دقایق ۵ و ۸۷ مقابل ماشین سازی به برتری رسید و شاگردان ˈجواد زرینچهˈ در تیم راهیان کرمانشاه با دو گل میزبان خود تیم فولاد یزد را شکست دادند و ۶ امتیازی شدند.

گل های تیم راهیان کرمانشاه را ˈفرزاد ایزدˈ و ˈفرشاد سالاروندˈ در دقایق ۸۳ و (۲+۹۰) به ثمر رساندند.

در سایر دیدارهای هفته دوم لیگ دسته یک تیم های الوند همدان، گل گهر سیرجان، سایپا شمال، استقلال صنعتی و ایران جوان بوشهر به ترتیب مقابل تیم های نساجی مازندران، مس سرچشمه، شهرداری تبریز، نیروی زمینی تهران و شهرداری یاسوج به برتری رسیدند.

همچنین تیم های نفت مسجد سلیمان، پاس همدان، شهرداری اراک، شاهین بوشهر و یادآوران شلمچه به ترتیب بر تیم های پارسه تهران، شهرداری بندرعباس، استقلال اهواز، اتکا گلستان و ملی حفاری اهواز غلبه کردند.

نتایج کامل دیدارهای هفته دوم لیگ دسته یک باشگاه های ایران به شرح زیر است:

** گروه اول:

* ابومسلم مشهد صفر سنگ آهن بافق یزد صفر

* ماشین سازی تبریز صفر گسترش فولاد تبریز۲ (گل ها: امیر نظامی پور و سامان نریمان جهان در دقایق ۵ و ۸۷)

* الوند همدان۱ نساجی مازندران صفر (گل: رامین خسروی در دقیقه ۵۶)

* گل گهر سیرجان۱ مس سرچشمه صفر

* پارسه تهران صفر نفت مسجد سلیمان۲ (گل: حسین مالکی و فرزاد محمدی در دقایق ۳۴ و ۸۲)

* شاهین بوشهر۱ اتکا گلستان صفر (گل: افشین دانشیان در دقیقه ۵۴)

* استقلال اهواز۱ شهرداری اراک۲ (گل ها: فخرالدین شهرویی در دقیقه ۳۴ برای استقلال و مجتبی قربانی در دقایق ۴۹ و ۸۳ برای تیم شهرداری)

** گروه دوم:

* سایپا شمال۱ شهرداری تبریز صفر (گل: امیرحسین یوسفی در دقیقه ۱۸)

* شهرداری یاسوج۱ ایران جوان بوشهر۲ (گل ها: میلاد داوودی در دقیقه ۱۵ برای تیم شهرداری و گل به خودی مدافع شهرداری و خسرو پیروزان به ترتیب در دقایق ۵۶ و ۶۹ برای ایران جوان)

* فولاد یزد صفر راهیان کرمانشاه۲ (گل ها: فرزاد ایزد و فرشاد سالاروند در دقایق ۸۳ و ۲+۹۰)

* نیروی زمینی تهران صفر استقلال صنعتی خوزستان۱ (گل: محمد معانی در دقیقه ۸۸)

* شهرداری بندرعباس۱ پاس همدان۳ (گل ها: مقداد قباخلو در دقایق یک و ۵۸ و محسن ربیع خواه در دقیقه ۷۵ برای تیم پاس و شاهین مجیدی در دقیقه ۷۰ برای تیم شهرداری)

* ملی حفاری اهواز۱ یادآوران شلمچه۲ (گل ها: کاوه مختاری و احسان شیرمردی در دقیقه ۵ و ۷۵ برای تیم یادآوران شلمچه و مسلم محمودی در دقیقه ۳۳ برای تیم ملی حفاری)

بنا بر اعلام سازمان لیگ آزادگان فدراسیون فوتبال، دیدار تیم های مس رفسنجان و برق شیراز از گروه دوم لیگ دسته یک که قراربود ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه امروز در ورزشگاه تختی رفسنجان برگزار شود به دلیل مشکلات حقوقی و اداری باشگاه برق شیراز لغو شد.

در مسابقه های فوتبال لیگ دسته یک باشگاه های ایران ۲۸ تیم در دو گروه ۱۴ تیمی رقابت می کنند.

ورزشی**۷۵۳۷*

انتهای پیام /*


www.irna.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.