فوتبال صنعت پول ساز در شبکه چهار

۲۵م آذر ،

جام جم آنلاین: اولین قسمت مستند تلویزیونی«بازمانده» با عنوان «فوتبال صنعت پول ساز» سه شنبه ۲۸ آذرماه ساعت ۲۲:۲۰ از شبکه چهار سیما پخش می گردد.

به گزارش روز شنبه جام‌جم آنلاین به نقل از روابط عمومی سیما، مستند «بازمانده» از روز سه شنبه به صورت هفتگی از شبکه چهار سیما پخش می گردد. «فوتبال صنعت پول ساز» عنوان اولین قسمت این مستند تلویزیونی است که به موضوع خصوصی کردن باشگاه‌ها و نقش آنها در فوتبال می پردازد.

فوتبال، ضایعات آهن، زباله، صنایع‌دستی، تجارت،گردشگری، نیروی انسانی نخبه از جمله موضوعاتی است که در این مستند به آنها پرداخته می گردد.

محمدصادق جلالی تهیه کننده این مستند گفت: «بازمانده» در ۱۳ قسمت ۳۰ دقیقه ای با رویکرد بهره وری تولید شده است. چگونگی استفاده بهتر از نیروی نخبه، استفاده بهینه از انرژی های نو، صنعتی شدن فوتبال       و… از جمله مباحث برنامه است. البته هر کدام از این موضوعات به سبب گستردگی قابلیت این را دارند که در چندین قسمت به آنها پرداخته شود، اما در این مستند ما به طور اجمال به آنها می پردازیم.

جلالی دربارهٔ نحوه ساخت این مستند گفت: «بازمانده» توسط ۶ کارگردان، در قالب مستند محض کارگردانی شده و برای ساخت آن به استان های مختلف ایران از جمله سیستان و بلوچستان، آذربایجان غربی، خوزستان، اصفهان، سمنان و یزد سفر کرده ایم. تولید این مستند از مرحله تحقیق تا پایان تولید ۲ سال به طول انجامیده است.

بابک محمدی، بابک بهداد، شیرین برق‌نورد، محمد جعفری، محمد صادق جلالی و کامبیز صفاری و بهفر کریمی از کارگردانان «بازمانده» می باشند.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.