فوتسالیست‌های ساری عملکرد ضعیفی داشتند

۲۱م دیماه ،

جابر کیان‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس افزود: در هر دو نیمه توپ و میدان در اختیار بازیکنانم بود ولی در امر گلزنی ناموفق بودیم.

وی تصریح کرد: بازی خوب کردن ملاک نیست؛ در بازی مقابل دبیری بازیکنانم بیش از ۲۰ موقعیت گل خلق کردند که در امر گلزنی ناموفق بودند ولی درمقابل بازیکنان حریف در ضد حمله به راحتی به گل می‌رسیدند.

کیان‌نژاد بیان داشت: در کنار بدشانسی بازیکنان تیرک دروازه حریف نیز با آنها یار بود و در چندین مرحله توپ بازیکنان ما با برخورد به تیرک دروازه به گل تبدیل نمی‌شد.

وی ابراز داشت: اگر در بازی مقابل دبیری تماشاگران ما در سالن حضور داشتند به طور حتم با تشویق هواداران برنده بازی و سه امتیاز به اندوخته‌های تیم اضافه می‌شد.

سرمربی راه ساری گفت: از بازی بازیکنانم در دیدار با دبیری تبریز رضایت ندارم زیرا با توجه به برتری در مسابقه در برابر حریف پیروز نمی‌شویم.

وی از دلایل اصلی ناکامی تیمش را مشکلات مالی عنوان کرد و افزود: بازیکنان مشکلات مالی دارند و در برابر حریفان روحیه و انگیزه لازم ندارند.

کیان‌نژاد خاطرنشان کرد: تیم مقابل دبیری تبریز دیروز در برابر ما حرفه‌ای بازی کرد و موفق شد به سه امتیاز بازی با ارزش دست یابد.

 تیم راه ساری از هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور شامگاه چهارشنبه ۲۰ دی چهار بر یک از مهمان خود دبیری تبریز در سالن ورزشی سید رسول حسینی ساری شکست خورد.

راه ساری با ۱۸ امتیاز در رده نهم جای دارد.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.