فوت بیش از هزار راننده در کشور

۲۸م آذر ،

dastjerdi (3 of 5).jpg

رییس کانون انجمن‌های صنفی شرکت‌های حمل و نقل کالای کشور گفت: تا کنون ۱۰۵۰ راننده در کل کشور فوت کرده‌اند که همگی بیمه بوده‌اند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) حسین احمدی‌زاده اظهارکرد: از ۵۲۰ هزار راننده‌ای که در سراسر کشور فعالیت می‌کنند تنها ۵۲ هزار نفر از بیمه تکمیلی استفاده می‌کنند که باید این رقم افزایش یابد و نیازمند همکاری و حمایت مسئولان هستیم.

رییس کانون انجمن‌های صنفی شرکت‌های حمل و نقل کالای کشور با اشاره به بحث آموزش متصدیان حمل و نقل تصریح کرد: قوانین و مقررات حمل و نقل و موارد لازم به متصدیان امر آموزش داده شده و همگی کارت سلامت دارند.

احمدی‌زاده یکی از مسائل مهم و قابل بررسی در حوزه حمل و نقل جاده‌ای را نبود مجتمع‌های بین راهی ایمن در کشور دانست و تاکید کرد: با وجود شمار بالای مجتمع‌های بین راهی هنوز مجتمع ایمنی برای رانندگان و بارهایشان وجود ندارد که ساخت چنین مجموعه‌ای در دستور کار قرار گرفته و به دنبال ایجاد مجتمع امن و خوابگاه با تجهیزات و امکانات رفاهی بین راهی برای رانندگان هستیم.

وی گفت: در حال حاضر شهرک‌های حمل و نقل تهران در کیلومتر ۲۰ تهران به قم در حال احداث است که فاز اول این مجتمع تا نیمه اول سال آینده افتتاح می‌شود.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.