فوری : روبرتو دی متئو از چلسی اخراج شد

۰۱م آذر ،

اخبار باشگاه چلسی : دی متئو فصل قبل هدایت چلسی را پس از اخراج آندره ویلاس بواس بر عهده گرفت و توانست این تیم را در لیگ قهرمانان به مقام قهرمانی برساند.

روبرتو دی متئو سرمربی چلسی از سمت مربیگری این تیم برکنار شد.

به گزارش فوتبال آنلاین و به نقل از سایت رسمی باشگاه چلسی ; رومان آبراماویچ مالک باشگاه چلسی روبرتو دی متئو مربی تیمش را اخراج کرد. سبب  اخراج این مربی ایتالیایی عملکرد ضعیف تیم در رقابتهای اخیر گزارش شده است . قبلا آبراموویچ اخطار داده بود در صورت دو شکست اقدام به اخراج دی متئو خواهد کرد .

بنابراین گزارش در حال حاضر هدایت تیم بر عهده مدیر اجرایی تیم قرار خواهد گرفت. دی متئو فصل قبل هدایت چلسی را پس از اخراج آندره ویلاس بواس بر عهده گرفت و توانست این تیم را در لیگ قهرمانان به مقام قهرمانی برساند.

شب قبل چلسی برابر یونتوس شکست خورد تا امید خود به صعود را به حداقل رسانده باشد.

 در پیغام آبراموویچ آمده است : شرایط کنونی برای باشگاه چلسی بسیار دشوار شده و لازم است پیش از بحرانی تر شدن اوضاع تغییراتی انجام شود.زحمات دی متئو که ما را به برد تاریخی لیگ قهرمانان و جام اتحادیه رساند هرگز فراموش نمی شود و ما از او به خاطر همه خدماتی که به این باشگاه داده است،تشکر می کنیم.دی متئو همیشه در استمفوردبریج جای دارد.به زودی سرمربی جدید چلسی اعلام خواهد شد.

گفتنی است رافا بنیتز و پپ گواردیولا از گرینه های جایگزینی وی می باشند.


FootballOnline.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.