فولادگر در گفت و گو با آریا: دعوا بر سر ریاست مجلس ، ترکش های انتخاباتی است

  خبرگزاری آریا-رفتارهایی که برای ریاست مجلس نهم از سوی برخی از اصولگرایان صورت می گیرد ترکش های بعد از انتخابات است.
حمیدرضا فولادگر منتخب مردم اصفهان درباره ریاست مجلس نهم در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی آریا می گوید :بنده مخالف هستم که مساله ریاست مجلس نهم رسانه ای شود زیرا معتقدم بحث ریاست مجلس بحث رسانه ای نیست .
وی تاکید می کند:در واقع مطرح کردن  مباحث مربوط به انتخابات ریاست جمهوری ، مجلس و یا شوراها در رسانه ها اشکالی ندارد اما بحث ریاست مجلس مربوط به نمایندگان است لذا فضا سازی در رسانه ها درست نیست.
عضو فراکسیون اصولگرایان معتقد است :برخی از حامیان هر دو طرف یعنی حداد عادل و لاریجانی مرتکب این اشتباه می شوند که  فضاسازی رسانه ای ایجاد می کنند و با پیامک های تخریبی دست به این اقدامات ناصحیح می زنند در حالی که آنها باید نظر نمایندگان را برای رای گیری جلب کنند زیرا مردم نمی خواهند به رییس مجلس رای بدهند .
وی مطرح شدن این بحث ها برای ریاست جمهوری یازدهم را امری ممکن می داند و اضافه می کند:البته بنده درباره هر دو گزینه نظر مثبتی دارم و با اختلافاتی که برخی از اعضای جبهه متحد و جبهه پایداری به آن دامن می زنند مخالفم و این رفتارها را صحیح نمی دانم .
این نماینده مجلس تصریح می کند:من معتقدم روشهای موجود تنها روش های تخریبی است در حالی که شخصیت این دوگزینه یعنی حداد عادل و لاریجانی باید محفوظ بماند نه اینکه تخریب شوند.
این نماینده مجلس این رفتارها را ازعوارض بعد از انتخابات ونشات گرفته ازرقابت های درون گروهی بین اصولگرایان می داند و می گوید:در حقیقت این رفتارهایی که برای ریاست مجلس نهم از سوی برخی از اصولگرایان صورت می گیرد ترکش های بعد از انتخابات است.


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.