فولاد دیدار تدارکاتی در برابر نفت آبادان را برد

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از ورزش ۳ در تاریخ جمعه ۱۹م آبان ۹۱،

در این دیدار که راس شامگاه پنج شنبه در زمین اختصاصی باشگاه فولاد خوزستان برگزار شد، هر دو تیم از همان ابتدا بازی را هجومی آغاز کرده و با پاسکاری زیاد سعی داشتند تا خود را به دروازه حریف نزدیک نمایند. در این میان فولادی ها موفق تر عمل کرده و با ایجاد چند موقعیت خطرناک بر روی دروازه حریف آبادانی خود در دقیقه ۱۰ توسط طالب ریکانی به گل اول دست یافتند.

در ادامه بازی، صنعت نفت آبادان برای جبران گل خورده به ضد حمله دست زد که نتیجه آن کسب چند موقعیت در زمین فولادیها بود که البته با تیزهوشی و عملکرد خوب خط دفاعی فولاد راه به جایی نبرد و نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید.

با آغاز نیمه دوم این دیدار حسین فرکی دست به تغییرات گسترده ای در ترکیب بازیکنان تیم خود زد تا عملکرد آنان را مورد آزمایش قرار داده و شرایط مسابقه را برای روحیه و رویارویی با حریف آینده خود در لیگ برتر را بالا ببرد. در این نیمه باز هم فولادیها موقعیتهای زیادی برای گلزنی داشتند و در دقایق ۵۴ و ۵۷ بختیار رحمانی دو بار در موقعیت تک به تک با دروازه بان تیم حریف قرار گرفت که با کمی بد شانسی توپ این بازیکن با تور حریف آشنا نشد.

در ادامه حملات فولاد جواب داد و اسماعیل شریفات در دقیقه ۶۵ با یک ضربه زیبا دروازه صنعت نفت را برای بار دوم باز کرد در نتیجه این بازی با حساب دو بر صفر به سود تیم فولاد خوزستان خاتمه یافت.

ترکیب تیم فولاد خوزستان: رشید مظاهری، عبدالله کرمی، لئوناردو پادوانی، مهرداد جماعتی، امید خالدی، میثم کریمی، مهدی نوری، عباس پورخسروانی، کلودیو یونسکو، طالب ریکانی و لوسیانو پریرا، همچنین علی سلیمی، ایوب والی، ایوب کلانتری، شهاب کرمی، اسماعیل شریفات، بختیار رحمانی، ساسان انصاری، سروش رفیعی، مهدی امیرآبادی در نیمه دوم برای فولاد به زمین رفتند.

ترکیب تیم صنعت نفت آبادان: مارکو سیمیچ، ذبیر نیک نفس، عباس مرداسی، سجاد مشکل پور، علی ممبینی، رسول نویدکیا، سیامک کوهنورد، دیه گو ملو، روح الله عرب و رضا خالقی فر، همچنین مهرداد بشاگردی، محمد لامی نژاد، حامد سرلک، سعید حلافی، مهدی دغاغله، حسین بغلانی، محمد مهدی الهایی و الیاس شهنوازی در نیمه دوم برای صنعت نفت به زمین رفتند.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.