فولاد را برای کسب سهمیه آسیا شکل داده ایم

”سیف الله دهکردی” اظهار داشت: اگرچه ”حسین فرکی” سرمربی این فصل تیم فوتبال فولاد خوزستان هنگام عقد قرارداد با این تیم قول نداد که این تیم در پایان لیگ برتر در بالای جدول قرار خواهد گرفت اما وی، کار خود را با ما با انگیزه کسب سهمیه برای آسیا شروع کرده است.

وی اضافه کرد: تمامی بازیکنان شامل شش لیگ برتری (مهدی امیرآبادی، عباس پورخسروانی، اسماعیل شریفات، مهدی نوری، ارشاد یوسفی و ایوب کلانتری)،‌ سه خارجی و شهاب کرمی از لیگ دسته یک را با نظر سرمربی تیم انتخاب کرده ایم.

وی به مساله سقف قراردادها اشاره کرد و گفت: باشگاه فولاد خوزستان در جذب کادر فنی و بازیکنان خود کاملا سقف قراردادها را که از سوی فدراسیون فوتبال اعلام شده، رعایت کرده است، زیرا مسوولان این باشگاه اعتقاد کامل به رعایت قوانین دارند.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان در مورد اردوهای آماده سازی بازیکنان تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: در طول یک ماه و چند روز گذشته بازیکنان این تیم، سه اردوی تدارکاتی برای حضور در دوازدهمین دوره مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه های ایران در کردان کرج، شهرستان بروجرد و تهران تشکیل دادند که حاصل آن به مرز آمادگی رسیدن خوب بازیکنان این تیم بود.

ضمن آنکه در اردوی آخر، سه بازی با تیم های نفت تهران، ملوان بندرانزلی و پرسپولیس تهران انجام دادیم که بازیکنان ما موفق شدند تیم های نفت تهران و ملوان بندرانزلی را با نتایج ۲ بر یک و ۳بر یک شکست دهند و مقابل تیم پرسپولیس تهران با نتیجه ۲ بر یک مغلوب شدند.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.