فولاد پتانسیل کسب سهمیه آسیایی را دارد

۱۴فروردین۱۳،

به گزارش ایرنا،حسین فرکی که پنجشنبه شب درنشست قبل ازبازی با تیم فوتبال صبای قم با خبرنگاران دراهواز گفت وگو می کرد ،اظهارداشت : فولاد خوزستان پتانسیل کسب سهمیه آسیایی را دارد. من این مطلب را با بازیکنان خود درمیان گذاشته ام ، وازآنان خواسته ام که دراین زمینه تلاش کنند.

وی به بازی با تیم صبای قم اشاره کرد و اضافه کرد : صبا تیم خوبی است ، ضمن آن که درفصل قبل توانست سهمیه کسب کند به همین دلیل فردا درمقابل این تیم بازی سختی در پیش روداریم .

فرکی گفت : با این حال هدف ما دراین بازی پیروزشدن وکسب سه امتیاز این مسابقه است ،زیرا اگرمی خواهیم سال آینده درجام قهرمانان آسیا باشیم حتما باید در این بازی و بازی های بعدی با امتیاز زمین مسابقه را ترک کنیم .

وی با اشاره به اینکه ازتیم فوتبال صبای قم شناخت کافی دارد ،اظهارداشت : ضمن دیدن فیلم بازیهای این تیم ، بازیکنان خود را درجریان نقاط قوت وضعف این تیم قرارداده ام .

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت : برای بازی فردا ایوب کلانتری را به سبب محرومیت و آرش افشین را به خاطر مصدومیت در اختیارنداریم لیکن دیگر بازیکنان آماده مقابله با تیم فوتبال صبای قم می باشند.

وی درخصوص مصدومیت آرش افشین مهاجم سرعتی خود اظهارداشت : مصدومیت این بازیکن که از دیدار با نفت آبادان آغاز شد درحال رفع شدن است ، و تصمیم داریم از وجود این بازیکن درسه بازی آخراستفاده کنیم .

دیدار تیمهای فوتبال فولاد خوزستان وصبای قم ازهفته سی ویکم لیگ برتر باشگاه های ایران ساعت ۱۷ فردا (جمعه ) درورزشگاه تختی اهواز برگزار خواهد شد.

درحال حاضر تیم فوتبال فولاد خوزستان با ۵۳ امتیاز در مکان چهارم جدول و تیم فوتبال صبای قم با ۴۰ امتیاز درمکان نهم جدول است .


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.