فولکس‌واگن گلف، خودروی خانواده (زیر نویس فارسی)

گردآوری توسط گروهخودرو ممتاز نیوز

https://www.momtaznews.com/wp-content/uploads/2014/09/438f8f6120ab3f667355484471428c711.jpg

نسل هفتم گلف یا MK7 که در سال ۲۰۱۲ وارد بازار شده، ادامه‌دهنده مسیری است که این شرکت آلمانی از سال ۱۹۷۴ پیموده و اینک به بلوغ کامل رسیده است. گلف جدید یک خودروی کامل‌تر و بزرگ‌تر از همه پیشینیانش است. برخلاف ظاهر کوچک آن، کیفیت ممتاز، مقرون‌به‌صرفه بودن، ایمنی، هندلینگ و قابلیت اطمینان بالا در طول سالیان طولانی، نقاط قوت آن به شمار می‌روند. تولید و فروش این خودرو از مرز ۳۰ میلیون دستگاه نیز گذشته است. این در حالی است که خودروهای ارزان‌تر یا قدرتمندتر یا جادارتی هم در این کلاس حضور داشته‌اند.

گلف یک هاچ‌بک سه یا ۵ درب جمع‌وجور است که به صورت دیفرانسیل جلو و در مدل R به شکل چهار چرخ محرک ساخته می‌شود. پلتفرم نسل جدید با آئودی A3 و سئات لئون و اشکودا اکتاویا یکسان است. با وجود فاصله بین دو محور ۲۶۳۷ و عرض ۱۷۹۹ و طول ۴۲۵۵ میلی‌متر، فضای کافی و مناسبی درون این خودرو خواهید یافت.

پیشرانه‌های متنوع ۱٫۲ تا ۲٫۰ لیتری دیزلی و بنزینی و گیربکس‌های ۵ تا ۷ سرعته دستی و اتوماتیک برای این خودرو در نظر گرفته شده‌اند. یک نسخه الکتریکی نیز با نام E-Golf از این خودرو تولید می‌گردد.

گلف توانسته به خودروی محبوب جوانان و خانواده‌ها تبدیل شود. در ویدئوی ذیل می‌توانید بررسی کلی این خودرو را مشاهده نمایید.

 

بانک اطلاعات خودرو
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.