فولکس توآرگ، یک SUV موقر

گردآوری توسط مجله خودرو ممتاز نیوز

شاسی بلند توآرگ که در سال ۲۰۱۰ معرفی شده، در نیمه عمر خود دومین تغییرات و فیس لیفت را تحمل خواهد کرد. تغییراتی که چهره آن را بیشتر به خودروهای اخیر فولکس مخصوصاً جتا و پاسات شبیه کرده است. اما این نباید چندان گمراه کننده باشد زیرا توارگ یک خودروی بزرگ و لوکس تلقی می‌شود که اکنون یک لیست طولانی از به‌روزرسانی‌ها را هم شامل می‌گردد.

2015 Volkswagen Touareg facelift

۲۰۲۴ Volkswagen Touareg facelift

چراغ‌ها، جلوپنجره، سپرها، حتی آینه‌های جانبی تغییر کرده‌اند. طراحی تازه سنگین و موقرتر از مدل‌های پیشین است. استفاده از کروم در جلوپنجره و نوارهای ضربه‌گیر دورتادور خودرو و در، زه‌های دور پنجره‌ها و سایر تزئینات، در کنار چراغ‌های بزرگ‌تر تیره رنگ، بر لوکس بودن خودرو صحه می‌گذارد. تغییر محل قرارگیری پایه آینه‌ها به روی درب‌ها نیز که از پورشه الهام گرفته شده، افزایش میدان دید راننده، خودرو را به همراه دارد. چرخهای استاندارد ۱۸ اینچی می باشند و می‌توان چرخهای آلیاژی ۲۰ اینچی را نیز برای آن سفارش داد.

2015 Volkswagen Touareg Interior

۲۰۲۴ Volkswagen Touareg Interior

فضای داخلی با کنتراستی تیره و روشن و با موادی که مرغوبیت آن‌ها افزوده شده و با استفاده وسیع‌تر از کروم، چرم و چوب، جذابیتی بیشتر یافته است.

انتخاب اول خریداران اروپایی قاعدتاً موتور V6 دیزلی است که دارای استاندارد یورو ۶ می‌باشد و در دو نسخه ۲۰۲ اسبی و ۲۵۵ اسبی عرضه می‌شود. موتورهای بنزینی نیز بروز شده‌اند و موتور شش سیلندر سه لیتری TDI می‌تواند ۲۵۸ اسب بخار نیرو تولید کند و مدل V8 TSI آن و احتمالاً مدل هیبریدی آن نیز قابل انتخاب خواهند بود.

2015 Volkswagen Touareg facelift

۲۰۲۴ Volkswagen Touareg facelift

برای انتقال نیرو هم از یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک استفاده می‌شود. یک سیستم تعلیق تازه نیز سبب افزایش پایداری و راحتی خودرو می‌شود. در حالی که فاصله کف ماشین تا زمین به ۳۰ سانتی متر می‌رسد، در سرعت‌های بالاتر از ۱۴۰ کیلومتر بر ساعت، ارتفاع خودرو به‌صورت خودکار کاهش می‌یابد. صندلی‌های عقب نیز اکنون با امکان تنظیم طولی ۱۶ سانتی متری به صورت الکتریکی ارائه می‌شوند. فضای بار با وجود صندلی‌های خوابیده عقب تا ۱۶۴۲ لیتر قابل افزایش است.

2015 Volkswagen Touareg facelift

۲۰۲۴ Volkswagen Touareg facelift

انتخاب نمایشگاه پکن برای نمایش این فیس لیفت، بدون سبب نبوده زیرا چینی‌های ثروتمند، تمایل بسیاری به خودروهای بزرگ نشان می‌دهند. فولکس‌واگن توارگ از تابستان امسال در سراسر جهان جانشین مدل قبلی می‌شود و از اواخر تابستان نیز نسخه اسپرت R آن نیز با پکیج ورزشی در اواخر تابستان قابل خرید است.

۲۹

فروردین


2015 Volkswagen Touareg facelift


فولکس واگن ۲۰۲۴ شاسی بلند فیس لیفت لوکس


فیسبوک


۱ بازدید کننده


مجله پدال
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.