فولکس واگن،تویوتا و هوندا برندگان فروش در ماه اوت

دوخودروساز ژاپنی یعنی تویوتا و هوندا همچنان در حال بهبود تامین قطعات خود در اثر سونامی سال گذشته که کارخانه های زیر مجموعه آنان به شدت آسیب دید هستند.

پایگاه اطلاع رسانی خودروسازی:همیشه فروش خودرو در ماه اوت انعطاف پذیر بوده است و این بدان معنی است که خودروسازن همیشه برای این ماه برنامه ویژه‌ای داشته و از رشد فروش در این ماه لذت میبرند.

البته برجسته ترین شرکت در این میان فولکس واگن بوده است که افزایش فروش ۸۰ درصدی را نسبت به ماه گذشته تجربه کرده است و البته بیشترین دلیل این فروش خوب نیز ارائه یک مدل قوی از شرکت پاسات بوده است که با ارائه یک طرح جدید برای مدل سال ۲۰۱۲ به طور خاص در آمریکای شمالی دارای فروش بسیار خوبی بوده است.

در همین حال دوخودروساز ژاپنی یعنی تویوتا و هوندا همچنان در حال بهبود تامین قطعات خود در اثر سونامی‌سال گذشته که کارخانه‌های زیر مجموعه آنان به شدت آسیب دید هستند و در مورد تویوتا مدل کرولا همچنان به عنوان برترین و پرفروش ترین گزینه این خودروساز مطرح است  که البته فورد فوکوس را به سختی در حال تعقیب خود می‌بیند و همچنان به مانند هوندا بر روی پرفروش تر بودن حساب ویژه ای باز کرده اند و در این میان تویوتا دارای افزایش فروش۶۴درصدی نسبت به ماه گذشته نیز بوده است.

به همین ترتیب هوندا نیز با اتکا به فروش خوب مدل اکورد خود افزایش ۶۰ درصدی فروش را تجربه کرده است که البته مقداری از آن نیز به خاطر فروش خوب مدل RDX  بوده است که البته به فروش مدل بسیار پرفروش MDX حتی نزدیک هم نخواهد شد.

این در حالی است که هیچ کدام از خودروسازان دیترویتی حتی نزدیک به این ۳ خودروساز هم نیستند ولی بهع هر حال کرایسلر با افزایش فروش با ۱۴ درصد،فورد با ۱۳ درصد و جنرال موتورز با ۱۰ درصد در رتبه ۱تا ۳ خودروسازان آمریکایی قرار گرفته و از این لحاظ قابل اعتماد هستند.

Share


خودروسازی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.