فیروزی:سپاهان شخصیت قهرمانی دارد

۲۱ام بهمن ،

علی فیروزی اظهار کرد: امیدوارم روند موفقیت‌های سپاهان ادامه داشته باشد تا بتوانیم بازهم شاهد قهرمانی سپاهان باشیم.

به گزارش فارس،وی با اشاره به بازی تیمش برابر سپاهان افزود: هدفمان در آغاز دیدار این بود که بتوانیم سپاهان را در این بازی کنترل کنیم و می‌دانستیم که هرچه از زمان بازی بگذرد سپاهان برای حمله کردن به جلو می‌آید و این فرصت خوبی را برای تیم ما ایجاد می‌کرد.

سرمربی تیم نفت آبادان ادامه داد: ابتدای بازی را خوب بودیم اما هرچه از زمان بازی گذشت پاس‌های اشتباه بازیکنانمان سبب شد میانه میدان را از دست بدهیم و سپاهانی‌ها با فشاری که روی دروازه ما ایجاد کردند به گل رسیدند.

وی تاکید کرد: نیمه دوم بسیار بهتر از سپاهان بازی کردیم و موقعیت‌های بسیاری را روی دروازه این تیم ایجاد کردیم و هیچ تیمی تاکنون نتوانسته تاکنون این تعداد موقعیت روی دروازه سپاهان ایجاد کند.

فیروزی اضافه کرد: تمام تلاشمان برای حفظ تیم در لیگ است و با بازی خوبی که برابر سپاهان نشان دادیم بازیکنان ما این توانمندی را از خود نشان دادند که می‌توانند این کار را انجام دهند.

وی افزود: ۹ بازی دیگر در پیش داریم و هنوز چیزی مشخص نیست و امیدواریم که بتوانیم نفت آبادان را در لیگ حفظ کنیم.

سرمربی تیم نفت آبادان در پاسخ به این سوال که پیش‌بینی می‌کنید چه تیمی قهرمان لیگ شود تصریح کرد: پیش‌بینی کردن سخت است اما تیمی می‌تواند قهرمان شود که شخصیت تیمی و قهرمانی داشته باشد و به اعتقاد من سپاهان این شخصیت را دارد.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.