فیروزی:فدراسیون دلخوشی مردم آبادان را نگیرد

۱۹ام بهمن ،

به گزارش ایسنا، سرمربی صنعت‌نفت آبادان در نشست خبری قبل بازی تیمش برابر سپاهان گفت: ما چیزی برای از دست دادن نداریم و به دنبال بازی زیبا هستیم. تمام تیم‌ها با هم یکسان می باشند. با تمام احترامی که برای تمام تیم‌ها قائل هستم، تمام تیم‌های حاضر در لیگ‌برتر تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند و فقط مدیریت سبب شده تفاوتی بین تیم‌ها ایجاد شود.

وی ادامه داد: من نه به دنبال یک امتیاز هستم و نه سه امتیاز ولی با این شرایطی که ما داریم، نمی‌گویم که یک امتیاز هم بسیار عالی است ولی برای تیم ما از لحاظ روحی اثرات خوبی را خواهد داشت. تنها مصدوم ما والری است. سعی کرده‌ام، انگیزه زیادی را به بازیکنانم بدهم و امیدوارم که در بازی فردا، بازیکنان بتوانند بدون استرس کیفیت خود را نشان دهند.

سرمربی صنعت‌نفت آبادان دربارهٔ تیم ملی هم گفت: همگی تلاش می‌کنیم که شاخص‌ترین‌ها به تیم ملی فوتبال معرفی شوند. باید کارشناسان تصمیم بگیرند که اگر بازیکنان بیشتر در اختیار تیم ملی باشند، کمکی به تیم ملی خواهد کرد یا تفاوتی نخواهد داشت اما در هر صورت بازی با لبنان بازی بسیار خوبی بود و مطمئنا اثرات خوبش را در بازیکنان در بازی‌های آتی خواهیم دید.

وی با اشاره به این جمله امام بعد از جنگ که “اگر کسی دل مردم آبادان و خرمشهر را شاد کند، مثل این است که عبادت کرده است”، بیان کرد: امیدوارم فدراسیون دلخوشی مردم آبادان (صنعت‌نفت) را نگیرد.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.