فیس‌بوک بدترین ابزار گوشی‌های هوشمند

اردیبهشت ۱۴۰۳

برخی ابزارهای موبایلی که برای گوشی‌های هوشمند تولید می‌شوند بسیار کاربردی می باشند و کاربران هم علاقمندی زیادی به آن‌ها نشان می‌دهند. اما برخی دیگر از این ابزارها را می‌توان مناسب و معقول، متوسط، قابل خدمات‌دهی و بعضی دیگر را می‌توان بد دانست.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ؛ برخی از این ابزارهای بد به‌قدری غیرکاربردی می باشند و نام آن‌ها شنیده نشده است که شما هرگز با آن‌ها برخورد نمی‌کنید. اما برخی دیگر از آن‌ها در خانواده ابزارهای معروف طبقه‌بندی می‌شوند و در عین حال می‌توان نام آن‌ها را در لیست بدترین ابزارهای موبایلی طبقه‌بندی کرد.
کارشناسان بر اساس یک بررسی جدید لیست بدترین ابزارهایی که شهرت زیادی هم دارند، منتشر کرد‌ه‌اند که از جمله آن‌ها می‌توان به ابزار شبکه اجتماعی فیس‌بوک، ابزار سایت مشهور WordPress و … اشاره کرد.

– ابزار شبکه اجتماعی فیس‌بوک: این محصول بدترین ابزار مخصوص گوشی‌های هوشمند شناخته شده است و اگرچه از سال قبل نسخه‌های مختلف آن برای آیفون، اندروید و ویندوز فون عرضه شده است، اما این محصول با فضای HTML5 سازگاری ندارد و کاربرانی که سراغ آن می‌روند را بسیار دچار مشکل می‌کند.

– ابزار سایت مشهور WordPress با نام What The Word: این ابزار در اصل یک بازی است که طی آن کاربران چهار تصویر مجزا و به ظاهر ناهمگون را مقابل خود می‌بینند و از کاربر درخواست می‌شود که کلمه مشترک مربوط به این چهار تصویر را حدس بزند. اما این بازی مشکلاتی را هم در پی دارد. اول آنکه رابط تعریف شده برای بازی به درستی ساخته نشده است و در حالی که شما یک بخش پر از کلمات مختلف را برای کمک گرفتن در اختیار دارید، به شما امکان تایپ یک حرف برای جست‌وجوی آسان‌تر در کلمات داده نمی‌شود. همچنین، معمولا در بسیاری از مواقع این بازی پاسخ اشتباه را به کاربر نشان می‌دهد.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.