فیفا از پرداخت پول باشگاه استقلال آگاه است

۳۰م دیماه ،

محمدرضا کسرایی در خصوص نامه‌ای که فیفا برای کسر امتیاز از باشگاه استقلال ارسال کرده است عنوان کرد: اکنون بحث کسر ۶ امتیاز نیست، ایمیلی از سوی شخصی که در کمیته انضباطی فیفا حضور دارد برای ما و باشگاه استقلال فرستاده شده است. مسئولان فیفا هم می‌دانند که استقلالی‌ها یک بار ۱۰۰ هزار دلار پرداخت کرده‌اند اما بنا به دلایلی به دست بازیکن نرسیده و به همین دلیل دنبال راه حل می باشند.

به گزارش فارس ، وی در مورد اینکه آیا در صورتی که باشگاه استقلال این مبلغ را پرداخت نکند با کسر امتیاز روبرو خواهد شد یا خیر خاطرنشان کرد: اگر باشگاه پول را پرداخت نکند ۶ امتیاز کسر خواهد شد و در صورت ادامه آن به یک لیگ پایین‌تر سقوط خواهد کرد. باید راهکار مناسبی پیدا کرد تا این تهدید از باشگاه دور شود.

عضو کمیته روابط بین‌الملل فدراسیون فوتبال در مورد زمان فیفا برای پرداخت این پول تصریح کرد: زمان خاصی در این مورد وجود ندارد. چون مسئولان فیفا هم می‌دانند که یک بار استقلال این پول را پرداخت کرده به دنبال راهکار مناسب برای این موضوع می باشند. ۳ رسیدی که استقلال پول را پرداخت کرده در اختیار ماست. اگر مسئولان فیفا متوجه این موضوع نمی‌شدند بلافاصله از باشگاه استقلال امتیاز کسر می‌کردند.

وی یادآور شد: فدراسیون نامه رسمی برای بانکی که از طرف صرافی به این موضوع رسیدگی می‌کرده ارسال کرده، اما بانک جوابی نداده و فیفا نیز تمام این رونوشت‌ها را دارد. حال پیشنهاد داده‌اند با توجه به اینکه ایران تحریم است و نمی‌تواند مستقیم پول خود را به آمریکای جنوبی (پرو) ارسال کند شماره حسابی داده‌اند تا این پول را به انگلیس واریز کنیم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.