فیلمبرداری این فیلم تا ۲۰ روز دیگر به پایان می رسد/سکانس های مربوط به سقوط هلی کوپتر خاتمه یافته است

۲۱ آبان ،

مدیر تولید فیلم سینمایی “چ” با اشاره به احتمال حضور این فیلم در جشنواره فیلم فجر:

فیلمبرداری فیلم سینمایی “چ” ساخته ابراهیم حاتمی کیا با ادامه پیدا کردن در پادگان نظامی سپاه پاسداران در شهر تهران تا ۲۰ روز دیگر به پایان می رسد.

علی قائم مقامی مدیر تولید فیلم سینمایی “چ” در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران گفت: فیلمبرداری این فیلم تا ۲۰ روز دیگر به پایان می‌رسد کار تدوین آن توسط مهدی حسینی وند و ساخت موسیقی این اثر به وسیله بهزاد عبدی همزمان با فیلمبرداری در حال انجام است.
وی  ادامه داد: امکان رسیدن فیلم سینمایی “چ” به جشنواره فیلم فجر با همه تلاش های انجام شده وجود دارد و فیلمبرداری این اثر در حال حاضر در شهر تهران در پادگان نظامی سپاه پاسداران با امکانات پیشرفته نظامی انجام می شود و با ساخت دکورهای مربوط به شهر پاوه در این پادگان هم اکنون صحنه های درگیری های خیابانی در پاوه انجام می‌پذیرد.
مدیر تولید این فیلم عنوان کرد: سکانس های مربوط به سقوط هلی کوپتر به پایان رسیده و تنها یک سکانس از بازی سعید راد باقی مانده این فیلم با همه مشکلات بسیار متفاوت ترین اثر سینمایی ابراهیم حاتمی کیاست و از ۱۰ مهر ماه نیز کار بر روی جلوه های بصری این فیلم انجام شده است.
گفتنی است، در فیلم سینمایی “چ” به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا، نقش شهید چمران را فریبرز عرب نیا ایفا می کند و سعید راد، مریلا زارعی، بابک حمیدیان از دیگران بازیگران آن می باشند.
حاتمی کیا در فیلم سینمایی “چ” سراغ دو روز و دو شب از زندگی شهید چمران رفته و از روز ۲۵ تا ۲۷ مرداد ۱۳۵۸ زندگی این شهید بزرگوار را روایت می کند.
حسین جعفریان مدیریت فیلمبرداری فیلم را برعهده دارد و کار طراحی صحنه و لباس فیلم به عباس بلوندی سپرده شده، مهرداد میرکیانی طراحی چهره پردازی و بهمن اردلان صدابردار این فیلم می باشند./ی۲


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.