فیلم سینمایی«زندگی خصوصی آقا و خانم میم» نقدو بررسی می شود

۲۶م دیماه ،

در دویست و شصت و هشتمین نشست هفتگی باشگاه فیلم تهران فیلم «زندگی خصوصی آقا و خانم میم»به کارگردانی «روح الله حجازی» سه شنبه۲۶دی، ساعت ۱۸در فرهنگسرای ارسباران نمایش، نقد و بررسی می گردد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۳ و فرهنگ سرای ارسباران،فیلم «زندگی خصوصی آقا و خانم میم»داستان محسن است که به‌ واسطه شرایط کاری تازه تصمیم به تغییر در رفتار و سبک زندگی خود می‌گیرد و در این راستا تغییراتی را به همسرش آوا تحمیل می‌کند. این تغییرات به اصطلاح «مدرن» زندگی این خانواده را با چالش‌هایی جدی مواجه می‌کند.
این فیلم به تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی و بازی حمید فرخ نژاد، مهتاب کرامتی، ابراهیم حاتمی کیا،امید روحانی، حمید نیری، سوگل طهماسبی و … ساخته شده است.    
نشست نقد این فیلم سینمایی بلافاصله بعد از نمایش آن با حضور روح الله حجازی(کارگردان)، حمید فرخ نژاد و مهتاب کرامتی(بازیگران)، محمد باغبانی(منتقد) و محدثه قبادی(کارشناس- مجری)برگزار خواهد شد.
علاقمندان جهت عضویت و حضور در نشست‌باشگاه فیلم تهران می توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان جلفا مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های ۲۰-۲۲۸۷۲۸۱۸ تماس بگیرند./ی۲


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.