فیلم “من مادر هستم” خیانت را به تصویر نمی‌کشد

۰۷م آذر ،

فیلم “من مادر هستم” به عنوان یک فیلم اخلاقی با به چالش کشاندن نوع سبک زندگی خیانت را به تصویر نمی‌کشد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران در پی انتشار یافتن درخواست انصار حزب‌الله برای لغو مجوز فیلم “من مادر هستم” کارگردان و تهیه‌کننده این فیلم اطلاعیه‌ای را به شرح زیر منتشر کردند:
فیلم”من مادر هستم” یک فیلم اخلاقی است که یک نوع سبک زندگی را به چالش می‌کشد، بنابراین از عده‌ای که ندیده تحت تاثیر تحریکات پشت پرده جو سازی ناجوانمردانه‌ای را علیه فیلم آغاز کرده‌اند و قضاوتشان را قضاوتی اسلامی تلقی کرده‌اند، دعوت می‌کنیم که از فردا به تماشای فیلم بنشینند و بعد از دیدن فیلم نظر بدهند.
سازندگان فیلم “من مادر هستم” معتقدند که شرایط اکران به دلیل تصمیم نادرست یک نهاد دولتی در معرض بحران قرار گرفته است و کسانی که به بقای سینما و حیاتش در این شرایط اعتقاد دارند، باید جلوی این تصمیم نادرست بایستند.
سکوت برخی از روشن فکران مسلمان داخل سینما در این رابطه توجیه پذیر نیست، ما نمی‌خواهیم با کسانی که این سکوت را در  پیوند منافع آن ها با بخشی از قدرت تحلیل می کنند، هم صدا شویم. ما هنوز آن ها را دوستان سینمای ایران می دانیم امیدواریم آن ها بعدها در مقابل تاریخ دلیلی برای این سکوت خود داشته باشند.
به دلیل همین جو سازی ناجوانمردانه نمایش فیلم‌مان در سینماهای محدودی صورت می‌گیرد ، بنابراین از همه مردم عزیز که به ادامه حیات سینمای اجتماعی معتقدند، دعوت می‌کنیم در همین سینماها به تماشای فیلم بنشینند./ص


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.