فیلم هایی که بدون حامی اکران شدند /وضعیت فروش فیلم های در حال اکران نگران کننده است

۲۲ آبان ،

وضعیت فروش فیلم های سینمایی در حال اکران وبی رونق بودن گیشه های سینمایی، سینماداران را نگران کرده است.

به گزارش تفسیری خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران؛ فیلم های سینمایی در حال اکران این روزها با افت فروش بسیار روبرو شده اند. در این میان تنها فیلمی که به نسبت دیگر فیلم ها مخاطب دارد دو فیلم سینمایی “اختاپوس” به کارگردانی “سید جواد هاشمی” و “یکی می خواد باهات حرف بزنه” به کارگردانی “منوچهر هادی” است.

“اختاپوس” پس از یک ماه اکران فروش ۳۱۰میلیون تومانی را برای خود رقم زد، گرچه تعدادی از سالن های سینمایی خود را نیز از دست داده است. فیلم سینمایی “یکی می خواد باهات حرف بزنه” نیز به کارگردانی “منوچهر هادی” با داشتن ۲۰ سالن سینمایی وپایان یافتن سه هفته اکران خود توانست فروشی ۱۸۰ میلیون تومانی را برای خود رقم زند.

فیلم سینمایی “سلام بر فرشتگان” نیز به نسبت روزهای قبل با افزایش مخاطب روبرو شده وپس از سه هفته نمایش فروش ۵۵ میلیون تومانی را سپری کرده است.

فیلم سینمایی “پنهان” به کارگردانی “محمد رحمانی” نیز این روزها با افزایش مخاطب روبرو شده است و پس از ده روز نمایش فروش ۵۰میلیون تومانی را سپری کرده است.

فیلم سینمایی “هم بازی”، “آینه های روبرو”، “بوسیدن روی ماه” نیز فروش ۳میلیون تومانی را در روز قبل سپری کردند تعداد مخاطبین آنها یکسان بود.

فیلم سینمایی “یک فراری از بگبو” به کارگردانی “هاتف علیمردانی” نیز پس از ۱۲روز اکران فروش ۵۶ میلیون تومانی را سپری می کرد. /ص


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.