فیلم کوتاه”از تو یاری می‌جویم” در سنندج کلید خورد

پنجشنبه ۵ مرداد – ۱۲:۲۳:۰۷ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزای آریا- فیلم کوتاه”از تو یاری می‌جویم” توسط مربیان و اعضا مرکز فرهنگی هنری شماره ۳ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سنندج در زیارتگاه خضر زنده واقع در کوه آبیدر سنندج کلید خورد.
به گزارش خبرگزاری ممتاز،   اولین تجربه ساخت فیلم کوتاه در کانون سنندج به کارگردانی و نویسندگی صبری رحیمی مربی مسوول مرکز فرهنگی، هنری شماره ۳ کانون سنندج و شمیم محمدی عضو نوجوان مرکز آغاز شد.
زمان این فیلم کوتاه ۱۰ دقیقه‌ است و داستان دو خواهر را روایت می‌کند که خواهر کوچک‌تر بیمار است و خواهر بزرگ‌تر قصد دارد تا او را برای شفا به زیارتگاهی که بالای کوه واقع شده است ببرد.
این فیلم با موضوع دعا و نیایش و با هدف آشنایی کودکان و نوجوانان با آموزه‌ها و باورهای دینی مانند”توکل کردن به خداوند متعال و یاری گرفتن از اودر تمامی امور زندگی” ساخته می‌شود.
بر اساس این گزارش، سیران احمدی مربی فرهنگی مرکز تصویربرداری، بریا بشانی عکاسی، بیتا مرادی و شمیم محمدی از اعضا دختر مرکز، بازیگری فیلم کوتاه از” تو یاری می جویم” را برعهده دارند.
هم‌چنین مربیان این مرکز به منظور تشویق کودکان و نوجوانان به هنر فیلم‌سازی در نظر دارند فیلم کوتاه دیگری را نیز هم‌زمان با ماه مبارک توسط اعضای پسر مرکز تهیه کنند.
کشف و پرورش استعدادهای کودکان و نوجوانان و زمینه‌سازی خلق و تولید آثار فاخر در آینده  توسط کودکان و نوجوانان از جمله اهداف فیلم سازی در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است

کد خبر: ۲۰۱۲۰۷۲۶۱۲۲۳۰۷۳۴۳


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.