فینال جام جهانی فوتسال ؛ برزیل ۳-اسپانیا ۲ ؛ به پایان آمد این دفتر …

۲۸ آبان ،

فینال جام جهانی فوتسال ؛ برزیل ۳-اسپانیا ۲ ؛ به پایان آمد این دفتر …

فینال جام جهانی فوتسال : برزیل با شکست اسپانیا بر بام فوتبال جهان ایستاد.

به گزارش فوتبال آنلاین دیدار دو برزیل و اسپانیا در فینال جام جهانی فوتسال لحظاتی پیش پایان یافت و تیم برزیل توانست با شکست اسپانیا مقام قهرمانی خود را تکرار کند.

  ده دقیقه اول : در این مدت بازی با استرس زیادی دنبال شد.دو تیم تلاش می کردند تا در وهله اول گلی را دریافت نکنند.می توان گفت که اسپانیا با مالکیت ۵۳ درصدی و ۱۵ ضربه به سمت دروازه تیم برتر این ده دقیقه بود.

ده دقیقه دوم : در این دقایق اسپانیا تیم برزیل را تحت فشار گذاشت و تلاش کرد به گل برسد.حملات از ماتادور ها و ضد حمله از طلایی پوشان تکنیکی.تسلط اسپانیایی ها بر بازی مربی برزیل را مجبور به گرفتن تایم اوت کرد.صحبت های مربیان در این وقت تاثیر گذار بود و برزیل توانست از زیر بار فشار بیرون بیاید اما نیمه با همان تساوی بدون گل پایان یافت.

ده دقیقه سوم : این ده دقیقه پر تلاطم تریت وقت بازی بود.برزیلی ها با کمک نتو  و فالکائو بازی را در اختیار گرفتند و ثانیه به ثانیه روی دروازه حریف موقعیت ایجاد کردند.مردان آمریکایی جنوبی دقیقه ۲۴ مزد زحماتشان را گرفتند و نتو گل اول بازی را به ثمر رساند.فرناندو کارت زرد گرفت.در پنج دقیقه پایانی این وقت اسپانیا تلاش کرد تا گل خورده را جبران کند.دقیقه ۲۹ توراس توانست با یک ضربه فنی بازی را به تساوی بکشاند.آری و کیکه کارت زرد گرفتند.

ده دقیقه پایانی : در ثانیه پایانی دقیقه ۳۰ آلکاردو شوک بزرگی به روند بازی داد.او توپ را به گل تیدیل کرد تا اسپانیا پیروز بازی باخته باشد.برزلیلی ها هر چه داشتند رو کردند تا جام را از دست ندهند.دفاع مستحکم اسپانیا مقاومت کرد تا اینکه در دقیقه ۳۶ باز هم فالکائو گره گشای کار قهرمان جهان شد.باز هم گل و باز هم فالکائو.تلاش دو تیم فایده ای نداش تا بازی به وقت های اضافه برود.

وقت های اضافه : در پنج دقیقه اول وقت های اضافه تلاش دو تیم به جایی نرسید اما در وقتن دوم برزیل کیفیت برتر خود را اثبات کرد.رودریگو در دقیقه ۴۸ پنالتی نقطه دوم برزیل را از دست داد اما تنها یک دقیقه بعد نتو گل قهرمانی برزیل را به ثمر رساند و یک کارت زرد را هم به جان خرید.

به این ترتیب پرونده جام جهان فوتسال ۲۰۱۲ تایلند با قهرمانی برزیل،نایب قهرمانی اسپانیا،سومی ایتالیا و چهارمی کلمبیا به بسته شد.

 


FootballOnline.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.