فینال رویایی فوتبال

جام جم آنلاین: امشب فینال جام ملت‌های اروپا بین دو تیم اسپانیا و ایتالیا را می‌توانید با گزارش داغ و هیجان‌انگیز عادل فردوسی‌پور از شبکه سه سیما ببینید.

حسین ذکایی، تهیه‌کننده جام چهاردهم در گفت‌وگو با جام‌جم با اشاره به این‌که شبکه سه سیما ویژه برنامه‌های مفصلی را برای پوشش فینال یورو و شب بعد از فینال تدارک دیده است، گفت: در برنامه ویژه فینال مجید جلالی و دکتر حمیدرضا صدر به‌عنوان دو نفر از مربیان و کارشناسان فوتبال کشور در استودیوی جام چهاردهم حاضر خواهند بود تا قبل از شروع مسابقه، بین دو نیمه و در پایان بازی، نقطه نظرات کارشناسی خود را از بازی فینال ارائه داده و جام را از زوایای مختلف مورد تجزیه و تحلیل قرار دهند.

این برنامه آیتم‌های دیگری مثل معرفی کشورهای فینالیست و پخش عکس‌های منتخب از بازی و حواشی آن را نیز خواهد داشت و نهایت تلاش به‌عمل خواهد آمد تا هیچ صحنه‌ای از چشم بینندگان پنهان نماند.

وی در عین حال با اشاره به این‌که عصر روز یکشنبه و طی برنامه‌ای ویژه، تمام فینال‌های جام ملت‌های اروپا از ابتدا تاکنون در برنامه‌ای ۵۰ دقیقه‌ای از ساعت‌۱۶ و ۴۵دقیقه روی آنتن شبکه سه خواهد رفت، ‌افزود: کار گزارش این ویژه برنامه توسط عادل فردوسی‌پور و مزدک میرزایی انجام می‌شود.

ذکایی با اشاره به این‌که آخرین برنامه از سری برنامه‌های جام چهاردهم دوشنبه‌شب روی آنتن شبکه سه خواهد رفت، اضافه کرد: در این برنامه زوایای مختلف و پنهان مانده جام ملت‌های اروپا مورد توجه کارشناسان قرار خواهد گرفت.

رسانه ملی خوب درخشید

کاپیتان اسبق تیم ملی و پرسپولیس که یکی از طرفداران پروپا قرص فوتبال روز دنیا و بویژه اروپاست، عملکرد صدا و سیما را در پوشش خبری و تصویری یورو ۲۰۱۲ عالی توصیف کرد.

محمد پنجعلی در گفت‌وگو با جام‌جم تصریح کرد: بدون شک پخش تلویزیونی رقابت‌هایی در سطح جام ملت‌های اروپا در کنار احترام به ذائقه مخاطب، یک کلاس آموزشی رایگان برای فوتبال کشورمان تلقی می‌شود، کار مهمی که صدا و سیما بخوبی از عهده آن برآمد و به واقع می‌توان گفت در این بخش خوش‌درخشید. در کنار پوشش بموقع اخبار و حاشیه‌های جام و پخش تلویزیونی متفاوت این بازی‌ها، بحث‌های کارشناسی هم که در قالب برنامه جام چهاردهم و با حضور مهمانان مختلف انجام می‌شد، عالی بود.

پنجعلی خاطرنشان کرد: به واقع می‌توان گفت ‌پوشش خوب صداو سیما یورویی جذاب و هیجان‌ انگیز را پیش‌روی تماشاگران قرار داد.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.