فکری: در داربی دنبال سورپرایز کردن نیستم/ سروصدای آلومینیومی‌ها زیاد بود

سرمربی استقلال می‌گوید برگشتن تمام بازیکنان از بند مصدومیت، برای تیمش نقطه قوت است.

به گزارش ممتازنیوز، محمود فکری، سرمربی استقلال در نشست خبری پس از بازی با آلومینیوم اراک اظهار کرد: جا دارد به هر دو تیم خسته نباشید بگویم. هر دو تیم به دنبال فوتبال بودند. آلومینیوم بازیکنان خوبی در اختیار دارد و می‌تواند برای هر تیمی خطرساز باشد. جا دارد از تک تک بازیکنانم تشکر کنم که در کار دفاع تیمی، خطی و دروازه خوب عمل کردند و دروازه تیم را بسته نگه داشتند. این امتیاز مثبتی است. به هر حال این بازی‌ها سخت‌تر از بازی‌هایی است که حساب بیش تری روی آن‌ها می‌شود؛ ولی خدا را شکر بازیکنان خوب عمل کردند.

او افزود: ما می‌توانستیم هم در نیمه اول و هم در نیمه دوم تعداد گل‌های مان را بیشتر کنیم ولی همین که گل نخوردیم و دو گل زدیم از بازیکنان ممنونم.

فکری درباره عملکرد داور بازی بیان کرد: در مجموع داور خوب سوت زد. یک سری اشتباهات بود که به من گفتند ولی در مجموع داوری خوب بود. البته تیم آلومینیوم در هر صحنه اعتراض می‌کردند. از سازمان لیگ می‌خواهم که کنترل بیش‌تری رو نیمکت تیم‌ها داشته باشد. در نیمه اول سر و صدای آلومینیومی‌ها خیلی زیاد بود. در مجموع به تیم داوری خسته نباشید می‌گویم.

سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که در داربی سورپرایز تاکتیکی دارد؟ توضیح داد: نه دنبال سورپرایز کردن نیستیم. باید ببینیم بازی به چه صورت خواهد بود.

فکری درباره حضور دیاباته در داربی گفت: تا روز بازی باید ببینیم چه اتفاقی می‌افتد. شیخ فعلا رسیده و اگر مشکلی پیش نیاید، محمد نادری را هم در اختیار خواهیم داشت. خدا را شکر مصدومان‌مان ما می‌رسند. امروز به بازیکنانم گفتم که کمی کارمان سخت می‌شود اگر همه‌شان آماده باشند ولی نقطه قوتی برای ماست و دست‌مان بازتر است. امیدوارم بازیکنان‌مان کم‌تر مصدوم شوند.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.