فکری: هرکاری می‌کنیم، یک‌سری ایراد می‌گیرند/ استقلالی‌ها بازیچه بدخواهان نشوند

سرمربی استقلال می‌گوید هیچ تیمی اندازه آبی‌پوشان پایتخت مشکل ندارد.

به گزارش ممتازنیوز، محمود فکری، سرمربی استقلال در نشست خبری پس از بازی با نفت مسجد سلیمان که با تساوی یک بر یک به پایان رسید، اظهار کرد: فکر نمی‌کنم تیمی مانند ما در مسجد سلیمان توانسته باشد به نفت فشار بیاورد و موقعیت‌های زیادی داشتیم. فوتبال زیبایی‌هایش همین است و ما به آینده امیدوار هستیم. بازیکنان باید روند خوبشان را ادامه دهند و بتوانیم در آینده نتایج خوبی کسب کنیم. مجددا به دو تیم خسته نباشید می‌گوید.

او درباره انتقاد هواداران به کادرفنی استقلال گفت: ما یکی از بهترین‌ کادرهای ایران از نظر تجربه و دانش دارد. ما هر کاری بکنیم، یک سری افراد هستند که ایراد می‌گیرند. این خیلی خوب است که از ما ایراد می‌گیرند و نشان‌دهنده این است که تیم ما خوب کار می‌کند و حرکتش رو به جلو است. جا دارد از تک تک اعضای کادرم تشکر کنم که با تمام وجود کار می‌کنند. متاسفانه یک سری استقلالی‌ها بازیچه دست بدخواهان استقلال می‌شوند. شما نگاه کنید برای تیم‌های دیگر انواع و اقسام اتفاقات می‌افتد اما هیچ حرفی از آن‌ها نیست. بارها به استقلالی‌ها گفتم که اتحادشان را حفظ کنند و بازیچه دست بدخواهان استقلال نشوند. ما تمام انرژی‌مان را می‌گذاریم که جایگاه‌مان را حفظ کنیم.

سرمربی استقلال درباره تغییرات زیادی که در ترکیب تیمش انجام می‌دهد، توضیح داد: ما از هرکس که آمادگی داشته باشد، استفاده می‌کنیم ولی هفته گذشته تغییری نداشتیم. نمی‌دانم هرکس در خیابان حرفی می‌زند، شما از من می‌پرسید؟ ما در این بازی تغییر داشتیم. ما وقتی می‌بریم و می‌خواهیم صحبت کنیم، سوالی از ما نمی‌شود و این نشان می‌دهد که این مسائل برنامه‌ریزی شده است. ما مشکلات زیادی داریم ولی همه فکر می‌کنند که استقلال همیشه باید برنده بیرون بیاید. مشکلاتی که ما داریم حتی نفت مسجد سلیمان هم ندارد. با این حال همه ما همراهی می‌کنیم تا استقلال را به جایگاه اصلی‌اش برسانیم.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.