فیس‌بوک پلتفرم‌های موبایلی توسعه می‌دهد

بنابر اعلام فیس‌بوک، اولین دفتر این کشور خارج از مرزهای آمریکا به زودی در شهر لندن آغاز به کار خواهد کرد تا پلتفرم‌های موبایلی این شرکت توسعه یابد.
این خبر خوشی برای بریتانیا به حساب می‌آید، زیرا فیس‌بوک قصد دارد طی سال‌های آتی سرمایه گذاری هنگفتی روی پلتفرم‌های موبایلی خود انجام دهد. پیش از عرضه سهام فیس‌بوک در بازار بورس آمریکا، این شرکت اعلام کرد که ۹۰۰ میلیون کاربر آن از طریق دستگاه‌های موبایلی به فیس‌بوک دسترسی پیدا می‌کنند. از این رو جمعیت بزرگ کاربران موبایلی فیس‌بوک، بزرگ ترین شبکه اجتماعی دنیا را به گسترش پلتفرم‌های موبایلی خود و جذب بیشتر مصرف کنندگان از این درگاه واداشته است.
فیس‌بوک در پی گسترش بازار و درآمدهای خود دو شرکت Spool و Instagram را در سال میلادی جاری خریداری کرد. اما پس از کاهش ۲۵ درصدی ارزش سهام فیس‌بوک، همه نگاه‌ها به ارایه گزارش مالی این شرکت کنفرانسی است که بیست و ششم ژوئن است برگزار می‌شود.
دیوید فیشر، نایب رئیس بخش بازاریابی و کسب و کار فیس‌بوک می‌گوید: «در حال حاضر پلتفرم‌های موبایلی باید به دغدغه اصلی ما تبدیل شود. این مساله در داخل شرکت فیس‌بوک اهمیت زیادی دارد که ما از اهمیت پلتفرم‌های موبایلی آگاه باشیم و با سرعت به سمت توسعه این بازار خود در این حوزه قدم برداریم.»
نسترن صائبی / Wired

۴۰۳۲۱ 

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.