فیس بوک توانست رضاشاه نتوانست + عکس های دختران بی حجاب

فیس بوک توانست رضاشاه نتوانست + عکس های دختران بی حجاب

به نوشته ظهور۱۲ » بر اساس نظریه مدیریت اضطراب گادیکانست زمانی که فردی عضو یک جامعه جدید می شود به صورت ناخودآگاه اضطرابی به او دست می دهد و فرد برای غلبه بر این اضطراب از سبک زندگی سایر اعضای جامعه جدید الگو می گیرد و سبک زندگی خود را با سبک زندگی آنها تطبیق می دهد تا بر اضطراب خود غلبه کند.

آخرین نظر سنجی انجام شده در خصوص شبکه های اجتماعی اینترنتی بیانگر این است که حدود ۲۰ درصد خانمها و ۱۰ درصد آقایان اذعان کرده اند که سبک پوشش آنها از مشاهده تصاویر مربوط به پوشش دیگر اعضای شبکه های اجتماعی اینترنتی متاثر بوده است.

(پوزش مارا بابت پخش این تصاویر بپزیرید)

فیس بوک توانست رضاشاه نتوانست + عکس های دختران بی حجاب

فیس بوک توانست رضاشاه نتوانست + عکس های دختران بی حجاب

فیس بوک توانست رضاشاه نتوانست + عکس های دختران بی حجاب

 

tags

,Facebook, Social networks, اخبار روز ایران, اخبار فرهنگی, بدحجاب در فیس بوک, تصاویر بدحجابی, تصاویر بی حجابی, تهاجم فرهنگی, خبرهای فرهنگی, دختران بی حجاب, دین زدایی, زنان بی حجاب, زنان در فیس بوک, ضد فرهنگ اسلامی, عکس های بدحجابی, عکس های بی حجابی, عکس های فیس بوک, فیس بوک

تاریخ ۱۶ تیر

تعداد بازدید ۱

موضوعاتاخبار تصویری,اخبار روز ایران و جهان,اخبار فرهنگی

 

منتظر نظر شما هستیم !


مهدی موعود,ظهور۱۲,تصویر واقعی شیطان,دجال و فراماسونری

تا این لحظه ۵نظر ثبت شده
  1. نام شما...:

    آدم باید از خودش شروع کند. قرآن می‌فرماید: «یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا قُوا أَنْفُسَکُمْ وَ أَهْلیکُمْ ناراً»(تحریم/۶۹) اول از خودتان شروع کنید «یا أَیُّهَا النَّبِیُّ قُلْ لِأَزْواجِکَ وَ بَناتِکَ وَ نِساءِ الْمُؤْمِنینَ یُدْنینَ عَلَیْهِنَّ مِنْ جَلاَبِیبِهِن»(احزاب/۵۹)‌ای پیغمبر اول به دختران وهمسران خودت بگو، بعد می‌گوید: «وَ نِساءِ الْمُؤْمِنینَ» یعنی اگر می‌خواهی اصلاح کنی، اول از خودت شروع کن. وقتی این آیه نازل شد، یکی از اصحاب ناراحت شد. گفت: آقا ما چه خاکی به سرمان بریزیم؟ ما هر چه می‌گوییم، کسی گوش نمی‌دهد. خودمانی‌ها، اقوام و خواهر و بچه‌ی خودمان گوش نمی‌دهند، چه کنیم؟ آن وقت حدیث داریم: اگر هم گوش نمی‌دهند، اول شما به آن‌ها بگو، بعد به دیگران بگو، منتهی در اثر ممکن است اول در خارج اثر کند.
    روایت داریم: اگر کسی فساد دید و حرف نزند، جامعه‌ی بی تفاوت که فساد می‌بیند و نهی از منکر نمی‌کند، خدا باران این جامعه را قطع می‌کند. حدیث داریم: باید هر سال یکسان باران ب بارد، منتهی اگر امتی اینطور بودند، خداوند بارانی را که باید بر مناطق کشاورزی آن‌ها ببارد، به مناطقی که فایده ندارد منتقل می‌کند. یعنی از آثار رها کردن امر به معروف و نهی از منکر این است. «إِنَّ اللَّهَ عَزَّ وَ جَلَّ إِذَا عَمِلَ قَوْمٌ بِالْمَعَاصِی صَرَفَ عَنْهُمْ مَا کَانَ قَدَّرَ لَهُمْ مِنَ الْمَطَرِ فِی تِلْکَ السَّنَهِ»(کافى، ج‏۲، ص‏۲۷۲) یکی دیگر از آفات اجتماعی این است که اگر کسی فساد دید وفریاد نزد، روایات زیادی داریم که «سَلَّطَ اللَّهُ عَلَیْهِمْ شِرَارَهُمْ»»(کافى، ج‏۲، ص‏۳۷۴) خداوند آدم‌های پست را بر این‌ها حاکم می‌کند.
    آخرین حرف این است که گاهی وقت‌ها اگر ما داد نزنیم، کم کم فرهنگ عوض می‌شود، اگر آدم فساد دید و حرف نزد، ذره ذره طوری می‌شود که خلاف عادی می‌شود. پیغمبر فرمود: «کَیْفَ بِکُمْ إِذَا فَسَدَتْ نِسَاؤُکُمْ وَ فَسَقَ شَبَابُکُمْ وَ لَمْ تَأْمُرُوا بِالْمَعْرُوفِ وَ لَمْ تَنْهَوْا عَنِ الْمُنْکَرِ فَقِیلَ لَهُ وَ یَکُونُ ذَلِکَ یَا رَسُولَ اللَّهِ فَقَالَ نَعَمْ وَ شَرٌّ مِنْ ذَلِکَ کَیْفَ بِکُمْ إِذَا أَمَرْتُمْ بِالْمُنْکَرِ وَ نَهَیْتُمْ عَنِ الْمَعْرُوفِ فَقِیلَ لَهُ یَا رَسُولَ اللَّهِ وَ یَکُونُ ذَلِکَ قَالَ نَعَمْ وَ شَرٌّ مِنْ ذَلِکَ کَیْفَ بِکُمْ إِذَا رَأَیْتُمُ الْمَعْرُوفَ مُنْکَراً وَ الْمُنْکَرَ مَعْرُوفاً»(کافى، ج‏۵، ص‏۵۹)

  2. نازگل:

    ایرانیا جنبه ی هیچی رو ندارن

    • دختر فهمیده و باعفت اصیل ایرانی:

      زنان و دختران صدفها و گنج های گرانبهایی هستند که مردان برای دست یافتن به آنها باید آسمان را به زمین آورند و بیستون ها را خرد کنند تا به آنها برسند. خواهر گلم تو اوج ناز و زیبایی و دلرابی هستی و هر کسی لیاقت ناز کشیدنت را ندارد و تو صدف گرانبهایی هستی که خداوند ادامه نسل بشر را در دامان تو نهاده است پس بدان حجاب محدودیت تو نیست. حجاب عزت توست و قطع کردن دستان نامرد و ناپاکیست که به سوی تو دراز میشود. بذار پوششت مردان را مجبور کند تا برای بدست اوردنت خود را به آب و آتش بزنند نه اینکه تو خود را به آب و آتش بزنی تا مرد، این موجود هوس ران رو بدست اوری و نگه داری. خواهرم تو منبع نازی و مرد منبع نیاز پس بگذار نیاز به دنبال تو بیاید نه ناز. اگه تو با این پوششت رفتی یعنی نشان میدهی که من نیاز دارم یکی موهای زیبایم رو ببینه. نیاز دارم یکی اندام قشنگمو ببینه اونوقت مرد میشه منبع ناز و تو هر روز برای از دست ندادنش باید ناز این موجود بی مصرف( البته بعضیاشون) رو بکشی. امروز تو در شهر دلبری کردی و قاب جوانی را ربودی یقینا فردای کسی قاب شوهر شما رو می رباید . این قانون دنیاست. در ضمن اقا پسرای که اینجا از روی هوا و هوس واسه خواهرای من نقشه می کشید و به نام ازادی و دین تشویقش می کنی به حجاب نداشتن بدونید دختران این سرزمین عاقل تر از این حرفا هستند که گول شهوت پراستی بخورند که اگه پاش بیوفته از ناموس خودشونم نمیگذرند. پس خواهشن اندازه غیرتتون حرف بزنید حتی اگر نمیخواید دین داشته باشید.

      • بنده ی خدا:

        وقتــی می‌پرسند : نمی‌پـزید در این گرمــا؟!
        یک لبــخند بزن و بگو :
        سرگرمِ عشقــبازی که باشی و در اشتیاق خاکستر شدن ،
        این گرما که شوخی کوچکی بیش نیست!
        و بعد دقیق شو در چهره‌شان ، تا خوب ببینی که چطور می‌شود
        با یک چادر، تمام معادلات عقلانی‌شان را در لحظه‌ای بر هم زد !

        بـر چادر مشکی ات ، نستعلیق می نویسم عشق را …
        وقتی که
        این اِحرام سیاه را می پوشی و حج شکوهمند حیــــــا را به جا می آوری ،
        آنگـــاه
        طواف می کنند تو را صفوف فرشته هــــا
        و متبرک می کنند بال هایشان را
        به تـــار و پــود حریــم آسمانی ات
        تـــو ! گمنــام ترین حاجیـــه ی امروز زمـــان هستی بانـــو !

  3. محمدمختاربشردوست:

    خلص سوانح:
    اسم محمدمختار{بشردوست } ولدغلام دستگیر{محمدی} کاندیدجوان ومستقل شورای ولایتی ولایت کابل در دوره سوم .
    درجه تحصیل لسانس درنظامی .
    سال تولد۱۳۶۷ قوس.
    بنده به عنوان یک شهروند کابل یک جوان و عضواین جامعه علاقه دارم برای التیام بخشیرن به درد و رنج مردم خویش .
    برای کم کردن مشکلات موجوده در شهرکابل افغانستان و برای بلند کردن صدای مردم به خصوص طبقه اناثا جوانان افغان خود را به عنوان یک مسلمان واقع کاندید
    در شورای ولایتی کابل می نمایم .
    جوان عالی.تفکرعالی.جامعه عالی .
    رای به مختار رای به عدالت رای به آزادی اسلامی.
    ۱-اهداف کلی : رساندن صدای ملت به گوش دولت .
    ۲- حمایت از دیموکراسی در چوکات شریعت اسلامی .
    به قلم محمدمختاربشردوست.
    شماره تماس من {۰۷۷۵۰۸۰۹۸۸}
    ایمیل آدرس من {mukhtar.bashardost@yahoo.com}

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.