فیس لیفت نیسان ورسای سدان

گردآوری توسط مجله خودرو ممتاز نیوز

نیسان ورسا که در بازارهای آسیایی بیشتر با نام آلمرا (Almera) شناخته می‌شود اکنون چهره‌ای شاداب‌تر و مطابق با طراحی‌های تازه نیسان را به خود می‌بیند. خوشبختانه طراحی تازه از حالت خنثی و بی هیجان قبلی فاصله گرفته و با افزودن زوایای تازه و شکستهای متعدد در چراغ‌ها و جلوپنجره، ظاهری مدرن‌تر و گران قیمت‌تر یافته است.

2015 Versa Sedan

۲۰۲۴ Versa Sedan

چراغ‌ها و جلوپنجره بزرگ‌تر، افزایش قطر زه‌های کرومی، مه شکن روی سپر، اسپویلر عقب، چرخ‌های ۱۵ اینچی، آبکاری دستگیره‌ها و چراغ‌های قرار گرفته روی آینه‌های جانبی می‌توانند جذابیت‌های این سدان ارزان قیمت باشند که در کمتر خودرویی با این سطح از قیمت دیده می‌شوند.

موتور ورسا یک پیشرانه ۱٫۶ لیتری ۴ سیلندر است که ۱۰۹ اسب بخار نیرو و ۱۴۵ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. انتقال نیرو هم می‌تواند توسط یک گیربکس پنج سرعته دستی یا چهار سرعته خودکار و یا یک گیربکس Xtronic CVT با تعویض دستی صورت گیرد. مصرف سوخت ورسا در شهر، ۷٫۵۹ لیتر و در جاده ۵٫۸۸ لیتر در صد کیلومتر و با گیربکس Xtronic CVT می‌باشد. مصرف سوخت میانگین هم ۶٫۷۲ در هر صد کیلومتر است.

2015 Versa Sedan Interior

۲۰۲۴ Versa Sedan Interior

نیسان ورسای صندوقدار فیس لیفت شده به زودی در نمایشگاه نیویورک رونمایی خواهد شد. در حالی که قیمت پایه‌ای در حد ۱۱۹۹۰ دلار برای آن در نظر گرفته شده است.

۲۴

فروردین


2015 Versa Sedan


نیسان ۲۰۲۴ سدان فیس لیفت کامپکت شهری


فیسبوک


۱ بازدید کننده


مجله پدال
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.