فیفا به پرسپولیس‌: ۱۶ مرداد کمیته انضباطی درباره شما تصمیم می‌گیرد + سند

در نامه ارسالی از سوی فیفا به باشگاه پرسپولیس، صراحتا عنوان شده در صورت پرداخت نشدن مطالبات برانکو در موعد مقرر، کمیته انضباطی فیفا علیه پرسپولیس رای صادر خواهد کرد.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از ایسنا، بعد از شکایت برانکو ایوانکوویچ به فیفا، کمیته تعیین وضعیت بازیکنان و مربیان فدراسیون جهانی فوتبال، باشگاه پرسپولیس را محکوم به پرداخت یک میلیون و ۵۵ هزار یورو به علاوه ۵ درصد سود سالانه به برانکو ایوانکوویچ کرد. در نهایت پس از ثبت و تعلیق پرونده در CAS کمیته انضباطی فیفا در نامه‌ای رسمی پرسپولیس را تهدید کرد که اگر تا ۶ آگوست (١۶ مرداد) مطالبات برانکو را پرداخت نکند، با رای کمیته انضباطی فیفا مواجه خواهد شد.

در این نامه آمده است: ما می‌خواهیم به شما اطلاع دهیم که موضوع در تاریخ ۶  آگوست  ۲۰۲۰ (١۶ مرداد) به یکی از اعضای کمیته انضباطی فیفا ارسال می‌شود. در همین راستا، از شما می‌خواهیم تا ظرف شش روز از ابلاغ این نامه (۸جولای)، دبیرخانه کمیته انضباطی فیفا را از مدارک اثبات هرگونه پرداخت مبلغ مطلع و سند پرداختی را در اختیار دبیرخانه کمیته انضباطی فیفا قرار دهید.

در بخش دیگری از نامه فیفا صراحتا ذکر شده است: در صورتی که طرف مذکور در مهلت مقرر نتواند مدارک پرداخت خود را ارائه دهد، کمیته انضباطی فیفا در مورد پرونده تصمیمی خواهد گرفت.

این نامه فیفا که به فدراسیون فوتبال ارسال شده و از این فدراسیون خواسته شده در اختیار باشگاه پرسپولیس هم قرار گیرد، نشان می‌هد بر خلاف اظهارات مدیران پرسپولیس‌، اگر این باشگاه مدارک پرداخت مطالبات برانکو را برای فیفا ارسال نکرده باشد، کمیته انضباطی فدراسیون جهانی فوتبال آرایی را علیه پرسپولیس صادر خواهد کرد. 

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.