فیفا ۱۴ معرفی شد + اطلاعات تکمیلی

۳۱فروردین۱۳،

 

شرکت بزرگ الکترونیک آرتز امروز از عنوان محبوب و پرطرفدار FIFA 14 رسما رونمایی کرد و تصاویر و ویدئوهایی از آن را رسانه‌ای کرد.
 
 
به گزارش گروه بازی‌های ویدئویی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، فیفا ۱۴ در حالی تائید شد که فعلا خبری از ویرایش‌های نسل بعد و گرافیک‌های چشم نواز جهش یافته نیست. با توجه به تصاویر گرافیک بازی تغییراتی بزرگی نداشته است و نسبت به نسخه قبلی زیباتر به نظر می‌رسد و احتمالا کم باگ‌تر. یکی از اولین تریلرهای به نمایش درآمده، در مورد فیزیک توپ در بازی صحبت می‌کند و اینکه چقدر یک توپ آزادانه می‌تواند تغییر جهت‌های منطقی داشته باشد و علاوه بر آن، فیزیک بدنی هر بازیکن خاصیت‌های خودش را دارد و ترکیب آن با فیزیک توپ منجر به یک مکانیزم تازه در این سری می‌شود.
 
گفته شده هوش مصنوعی همراهان شما در بازی افزایش یافته است و کمتر شاهد حرکات احمقانه‌ی هم تیمیان و حتی تیم مقابلتان میباشید. همچنین اگر طرفدار بازیکنان سریعی مثل رونالدو میباشید و هیچ گاه دوست ندارید سرعت بالای این بازیکن را از دست بدهید و البته در مواقع ضروری سریعا سرعت خود را کم کنید، فیفا ۱۴ این امکان را به شما می‌دهد که سریع‌تر از قبل بتوانید بازیکن را متوقف کنید.
 
این بازی موقتا برای کنسول‌های اکس باکس ۳۶۰ و پلی‌استیشن ۳ به همراه رایانه‌های شخصی تائید شده است و خبری از نسخه‌های Wii U، پلی استیشن ۴ و کنسول نسل بعد مایکروسافت نیست. احتمالا پس از رونمایی از کنسول تازه مایکروسافت، فیفا ۱۴ برای کنسول‌های نسل بعد نیز با گرافیکی خیره کننده و کاملا نسل هشتمی رونمایی شود.
 
تصاویر زیر روز قبل از بازی انتشار یافته‌اند که نمایانگر منوی داخلی و گرافیک بازی می باشند.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.